23 Mar 2013, 12:27
zoltrex - nie doczytałem, żeby kolega miał problemy z rozładowującym się akumulatorem. Po co więc te zabiegi z rezystancją i prądem?
JA bym zaczął od początku, czyli kontrola świec żarowych czy wszystkie grzeją oraz kontrola sterowania świecami, czyli czy po właczeniu stacyjki przychodzi prąd na wszystkie przewody. Sprawdzać należy oczywiście nie miernikiem, tylko żarówką 12V21W.
Dopiero później można sprawdzać ciśnienie jakie podaje pompa paliwa oraz szczelność układu. Z tym zapowietrzaniem może być, bo była wymieniania pompa. Sprawdziłbym wonież prawidłowość ustawniena rozrządu, szcególnie jak auto było brane na linkę - to najlepszy moment, żeby pasek rozrządu przeskoczył. A wystarczy tylko, że przeskoczy o jeden ząbek.
Uruchamianie silnika na popych czy zaciąganie, kóry ma pasek rozrządu jest dość dużym ryzykiem...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...