REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wojteczek napisał(a):Teraz minusy, bo i takie występują. Po montażu żarówek utraciłem możliwość zakręcania oryginalnym deklem uszczelniającym. Niestety, jest tak mało miejsca po wszystkim, a i dekiel ma wklęsłą budowę, że się nie warto trudzić. Rozwiązaniem problemu było dokupienie specjalnej gumowej osłony, którą po odpowiednim docięciu zabezpieczyłem plastikową opaską zaciskową.
To prawda bo lepiej skupia światło odbite w odblasku.Wojteczek napisał(a):budowa reflektora soczewkowego "pomaga" w ustawieniu poprawnego poziomu świateł
Mam nadzieję że problemu nie będzie jak przywróci zmianęWojteczek napisał(a):Oczywiście popłoch i umówiona na jutro wizyta u fachmana, który na moje życzenie wprowadził feralną zmianę, by to odkręcił na powrót
To jak przyjdzie i go zamontujesz to może wtedy uda ci się zrobić zdjęcia o które prosiłem jak ci się nie uda to jakoś przeżyjęWojteczek napisał(a):Od razu zamówiłem na portalu na "A", coś co nazywają: adapter canbus H7
A co myślałeś przecież oni też robią żarówki LED które są sprzedawane ale według przepisów nie powinny one znaleźć się w samochodzie tylko ceny mają kilka razy wyższe w porównaniu z innymi podobnymi.Wojteczek napisał(a):Zgadnijcie kto, między innymi, znajduje się na liście producentów owych "polepszaczy" współpracy żarówek LEDowych z komputerami pokładowymi? A jakże, Philips i Osram, czyli w myśl porzekadła "Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek", chcą zarabiać na wszystkim, na czym się da, mimo, że LEDy to podobno pełna konspiracja