Żarówki - słabe oświetlenie drogi Audi A4 B6

12 Sty 2019, 19:35

Witam, posiadam Audi a4b6 2003r. 2.0 benzyna. Jakiś czas temu kupiłem te auto, i doskwiera mi słabe oświetlenie drogi w tym aucie, gdy jest ciemno i nie ma zapalonych przy drodze lamp, bez świateł długich mam naprawdę ograniczona widoczność. Nie znam się za bardzo i nie wiem jakie mogę mieć żarówki, natomiast jakie byście polecili które by dobrze oswietlily drogę?
Zaczek
Początkujący

Zdjęcia: 2

12 Sty 2019, 21:32

Zaczek napisał(a): doskwiera mi słabe oświetlenie drogi w tym aucie, gdy jest ciemno i nie ma zapalonych przy drodze lamp,
Pierwszy krok jaki Ci proponuję to sprawdz jak masz ustawione pokretlo reczne gdzie ustawiasz sobie poziom oswietlenia/oczywiscie jezeli takowe jest/.Normalnie powinno byc ustawione na zero.Jezeli tam jest wszystko ok to azymut na SKP i niech sprawdzą czy są prawidlowo ustawione reflektory.Dopiero po tym jak jest ok to myśl o wymianie zarówek...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

12 Sty 2019, 23:28

Powiesz mi gdzie takowe pokrętło się znajduje? Wybacz zielony jestem
Zaczek
Początkujący

13 Sty 2019, 09:23

https://www.google.com/search?client=fi ... Pp9lI6zbCM:

powinno byc ustawione na 0, dodatkowo pytanie w jakim stanie są lampy? nie są zmatowiałe? no i kwesti żarówek bo mogą być chińskie i tu może być problem
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Sty 2019, 09:58

Szczerze to mało się orientuję we wszystkim co piszecie. Gdzie najlepiej się udać by to wszystko posprawdzac?
Zaczek
Początkujący

13 Sty 2019, 10:00

Czego dokładnie nie rozumiesz?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao