Taki zasilacz to dobre rozwiązanie. Tyle, że nie widzę w nim regulacji prądu.
Jakby taką miało, to nastawiasz ma napięcie na 14,5 V i ogranicznik prądu na 6-7A zapinasz i ładujesz.
Jeżeli nie masz ograniczenia prądowego, to należy regulacją napiecia ustawiać tak, aby nie przekroczyć prądu 8-9A.
Zasilacz ma max 15V więc i do tego napięcia można naładować. Najlepiej nastawić ( odpiete przewody od akumulatora) 14,5V. I jak prąd spadnie w okolice ZERA to akumulator powinien byc naładowany.
Kiedyś podobnym ładowałem akumulator. Tyle, że maksymalna wydajność prądowa wynosiła 2,5A. Trochę to trwało, ale efekty były bardzo dobre
![Smile :)]()
.
Bałem się i nadal mam obawy co do aut na "F". Jednak HDI rekompensuje te obawy.