jeśli hydro to do auta z ramą, i to wzmocnioną bo inaczej auto rozerwie w szczępy, będzie masakrycznie twardo i niewygodnie, koszt to od 6tysi w góre (za produkt dyskusyjnej jakości, mozna zrobic taniej na pompach z maszyn rolniczych
![Mr. Green :mrgreen:]()
ale to ani wygląda ani działa)
rozumiem że kolega chce "zapodać glebe" w aucie i zrobic lowridera z możliwością podnoszenia zawiasu na prawde wysoko.... ale szczeże BMW będzie wyglądało jak z d..py wyjęte z takim kitem
![Mr. Green :mrgreen:]()
to jest dobre do amerykańskich klasyków a`la mexicano tjunig z wiochy na południu USA
![Mr. Green :mrgreen:]()
dobre regulowane zawieszenie w cenie o połowe mniejszej zrobi na pneumatyce
![Wink :wink:]()
a i do BMKi będzie ładniej pasować o ile nie zwieśnaczy jej "tjuningiem", nie mówiąc o komforcie podróżowania.. no i jeszcze jedna zaleta przegląd dostanie
![Wink ;)]()