Zbudujmy idealną terenówkę

09 Wrz 2010, 21:24

pocieszny napisał(a):a używana zgodnie z przeznaczeniem i koncepcją autora :mrgreen:


I tak ma być a mocno motana :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

10 Wrz 2010, 08:05

zuzia chimi Jacka i Ewy, pewnie że znam i auto i właścicieli :mrgreen:
niestety ta konstrukcja już powoli odstaje od aktualnych trendów. rozmawiałem z Jackiem.. miał w planach budowę nowego autka :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

10 Wrz 2010, 09:02

no wiesz jak by nie było autko ma 5 lat :wink:
przeszło swoje, ale dalej można spokojnie nim wygrywać :mrgreen:
a do zabawy wokół komina to aż za dośc :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

10 Wrz 2010, 09:09

Na bardziej lokalnych imprezach typu wyścig wyciągarek spokojnie powalczy jeszcze parę lat. Pocieszny od czego byś polecał sprężyny do K260? Myślę nad Y61, G, lub Range??
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

10 Wrz 2010, 09:23

nie polecał bym w ogóle
zapodaj dobre resory np Dobinsona lib OME (wiem drogie jak ch...a) ale bedzie pan zadowolony :mrgreen:
jak koniecznie chcesz springi sprzedak K kub GRa wyjdzie taniej
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

10 Wrz 2010, 09:34

W sumie Samurai na resorze robił, tragicznie nie było i krzyżował sie też ładnie... Co do OME to jestem negatywnie nastawiony, koledze w y60 cały zawias sporo siadł po 2 rajdach. Bardziej bym chyba w Ironamana celował.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...

10 Wrz 2010, 16:58

Mój brat ma w zuzi i nie są takie dobre jak o nich się mówi , są strasznie twarde i nie są wytrzymałem , już ma z przodu po krzywione
:roll:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

10 Wrz 2010, 19:52

Kumpel w XJ chwali sobie na tyle, drugi ma K160 i też nie jest źle. Co do OME to zawias w krótkim Y60 po 2 rajdach siadł prawie 1" a cał zestaw był +2" , poszło to na gwarancję do firmy która to zakładała, wymienili sprężyny, coś tam jeszcze i coś jeszcze i jak na razie robi. Ale to przyszłość, na razię muszę snorkel wsadzić i windę, juz czeka w garażu :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

10 Wrz 2010, 20:02

OME to nie producent, to konfekcjoner. Ostatnimi czasy importują produkty z Chin :wink: Kumpel ma w BJ-cie resory Iron'a i jest zadowolony, drugi miał amory tej firmy i klął na nie na czym świat stoi. Zresztą większość ludzi na IM klnie :lol:
Kolejny kumpel miał K160 na resorze Dobinsons'a, było mocno twardo ale wykrzyż był niezły, resor wybierał niesamowicie dziury powyżej 40-50km/h, poniżej zamiast auta była taczka :mrgreen:
Większość zmot na sprężynie jeździ na Dobinson'sie, produkty tej marki nie siadają, nie łamią się, są wytrzymałe ale niestety dość twarde przy codziennym użytkowaniu.
Za to zakręty na ich zawieszeniu bierze się jak osobówką :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

10 Wrz 2010, 20:05

Większość zmot na sprężynie jeździ na Dobinson'sie, produkty tej marki nie siadają, nie łamią się, są wytrzymałe ale niestety dość twarde przy codziennym użytkowaniu.


Wole żeby była twarde i jeździło się jak taczkami ale żeby swoje robiły w terenie :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

10 Wrz 2010, 22:33

z dobim jest tak że trzeba dokłądnie wiedzieć co chcesz tym robić :mrgreen:
mi charakterystyka bardzo odpowiada, przyciężkiej gumie na asfalcie jest sztywno i komfortowo a w terenie bajeczka :wink:
jak ktoś twierdzi że dobi jest twarde to znaczy że przesadził ze springami :mrgreen: albo w teren w ogóle nie jeździ :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

11 Wrz 2010, 06:24

Karson napisał(a): Kumpel ma w BJ-cie resory Iron'a i jest zadowolony, drugi miał amory tej firmy i klął na nie na czym świat stoi. Zresztą większość ludzi na IM klnie :lol:
Kolejny kumpel miał K160 na resorze Dobinsons'a, było mocno twardo ale wykrzyż był niezły, resor wybierał niesamowicie dziury powyżej 40-50km/h, poniżej zamiast auta była taczka :mrgreen:
Większość zmot na sprężynie jeździ na Dobinson'sie, produkty tej marki nie siadają, nie łamią się, są wytrzymałe ale niestety dość twarde przy codziennym użytkowaniu.
Za to zakręty na ich zawieszeniu bierze się jak osobówką :mrgreen:

Mówcie mi jeszcze o Dobinsonie to się skusze, auto głównie w teren, ewentualnie jakiegoś plaskacza z zaspy wyciągnąć. A jak z amorami , też Dobi??
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

11 Wrz 2010, 12:05

A ja mam pytanie z zupełnie innej beczki. Żeby bobrać się do pływaka w zbiorniku paliwa terrano 2 2.4 z 95 roku muszę zdejmować zbiornik paliwa?
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

11 Wrz 2010, 12:12

BRODATY napisał(a):Żeby bobrać się do pływaka w zbiorniku paliwa terrano 2 2.4 z 95 roku muszę zdejmować zbiornik paliwa

A nie ma przypadkiem jakiej odkręcanej pokrywy w bagazniku lub pod siedzeniem tylnym i wtedy masz dojście z gory...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

11 Wrz 2010, 12:13

No niestety nie ma :sad:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995