Zbudujmy idealną terenówkę

13 Wrz 2010, 07:49

ale te australijskie są nie do za..... rozwalenia :mrgreen: do 35" i blokady gwarancje dają :wink:

a z Kajmanami to tyle wspólnego mam - gumowa jaszczurka w dzieciństwie :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

13 Wrz 2010, 08:00

Karson napisał(a):ale te australijskie są nie do za..... rozwalenia :mrgreen: do 35" i blokady gwarancje dają :wink:

dobra dobra ;) bez przesadnej agitacji :mrgreen:
znam auta co oryginalne mielą na 33 bez blokady :mrgreen: kwestia ciśnienia
jak ma się nie urywac to jedynie zabierak, jak turystyka z lekkim katem to spokojnie wytrzymają manuale albo nawet automaty, tyle że trzeba umieć używać ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

13 Wrz 2010, 19:46

pocieszny napisał(a):znam auta co oryginalne mielą na 33 bez blokady :mrgreen: kwestia ciśnienia
jak ma się nie urywac to jedynie zabierak, jak turystyka z lekkim katem to spokojnie wytrzymają manuale albo nawet automaty, tyle że trzeba umieć używać ;)
Znam auto co urwało AVM na 33" tylko nie pamiętam czy 11.5 czy 10.5 napewo nie na 12.5 teraz ma Superwinch czy coś takiego.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

13 Wrz 2010, 19:54

chłopaki na szybkich rozdupcają półosie nawet na mniej niż 33" :mrgreen: a chłopcy dają gwarancję na 35" z blokadą!

a zamiast sprzęgiełek powinni montować fabrycznie zabieraki. jak w LR :razz:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

14 Wrz 2010, 14:03

Jogi4x4 napisał(a):Znam auto co urwało AVM na 33" tylko nie pamiętam czy 11.5 czy 10.5 napewo nie na 12.5 teraz ma Superwinch czy coś takiego.
jeden uj :mrgreen:
dobre jeśli jeździsz po asfalcie a w teren to tylko oryginał (aur\tomat albo manual) do hardcoru zabieraki :)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

14 Wrz 2010, 16:00

Zależy jakie auto, jeśli Patrol to jak najbardziej oryginalne, ja mam i jak na razie robią bezawaryjnie, miałęm w Galloperze oryginalne automaty to ja pierdo...rozdupcyły się po miesiącu, przy oponach MT 30" zmienilem na wzmacniane AVM i bezproblemowo.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Wrz 2010, 13:23

Jogi4x4 napisał(a):a wzmacniane AVM
jakoś mnie nie przekonuje plastik jwko element konstrukcyjny sprzęgiełek :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Wrz 2010, 13:31

Czepiasz sięszczegółów, też myślałem że ten czerwony badziew to metal :mrgreen: ale robiły i były bezawaryjne no ale miałęm je założone z jakieś 8 miesięcy bo dłużej auto u mnie nie gościło...i dzięki Bogu i Partii, w życiu Hyundaia :mrgreen:

[ Dodano: 18 Wrzesień 2010, 09:52 ]
Dobra, zamówiłem wczoraj resory do (Pa)Trola, odradziliście Ironmana to poszło w Dobinsona +2" w poniedziałek będzie, to się milusie popołudnie szykuje, i jeszcze snorkel przyjdzie :mrgreen: Amorów jeszcze nie zamawiałem ale co myślicie o Rancho RS5000? Dobra, wiem weź Dobinsona...
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna