Zbudujmy idealną terenówkę

09 Wrz 2010, 18:23

A ja mam takie ile taki Patrol waży krótki i czy każdy miał blokadę mostu :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

09 Wrz 2010, 18:26

jaki silnik
tak każdy miał LSD lub 100% (jeśli mowa o GR jeśli mowa o 160 i 260 miały tylko LSD i to nie wszystkie)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Wrz 2010, 18:29

2.8 i 4.2 :?: I który lepszy :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

09 Wrz 2010, 18:31

2.8 coś koło 1750
4.2 coś koło 2000
zależy do czego

jeśli mówimy o Y60
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Wrz 2010, 18:33

Do topienie w bagnach , no chyba że są jakieś dobre benzyniaki :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

09 Wrz 2010, 18:38

w patrolu 4.2 w benzynie głównie z kierą po niewłaściwej stronie :mrgreen:

jak dla mnie idealna przeprawówka na bazie parcha

silnik 3.0 albo 3.2V6 (około 180kucy)
rama mosty z patrola, mechanik i rurki :twisted:
wynikiem jest masakrator getta za niewielkie (stosunkowo) pieniądze :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Wrz 2010, 18:45

Właśnie myślę o takim czymś tylko :mrgreen: , tylko muszę coś małego zrobić i zrywnego , parch mi się podoba ale jest w *uj za duży :cry: i za ciężki :cry: a ram samurai by wytrzymała mosty parcha ?
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

09 Wrz 2010, 18:50

pocieszny napisał(a):w patrolu 4.2 w benzynie głównie z kierą po niewłaściwej stronie :mrgreen:

jak dla mnie idealna przeprawówka na bazie parcha

silnik 3.0 albo 3.2V6 (około 180kucy)
rama mosty z patrola, mechanik i rurki :twisted:
wynikiem jest masakrator getta za niewielkie (stosunkowo) pieniądze :mrgreen:

A mi się marzy Patrol z... RB26DETT :mrgreen: wiem że za wodą takie wsadzają ale częściej do Y61.
@Pocieszny były też K260 z pełną blokadą, ale to praktycznie biale kruki, widzialem takiego w niemcowni. Ogólnie K260/160 wcale nie był aż takie ubogie, widzialem fotki Safari K160 z Omanu czy innej Arabii (napewno z Bliskiego Wschodu pochodził), silnik benzyna bodajże standardowa 2.8 R6 ale elektryka szyb, skóra, klimatyzacja... :grin:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

09 Wrz 2010, 18:59

z oryginalną nie było, z dokładaną przez dilera były :wink:
to tak jak z TD42T i z TB42T z przed 96 roku też są ale turbo zakładali u dilera a nie w fabryce
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Wrz 2010, 19:06

pocieszny,

A co byś powiedział , na powzmacnianie oryginalnych mostów samiego silnik 2.8 VR6 z golfa 2 174 km , Koła 235/80/16 podrubryka smiexa , :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

09 Wrz 2010, 19:27

a po cóż Ci do 31 taki mocny silnik :?:
no i do jakiego rodzaju ścigania by to miało być :?:

BTW ja zamiast wzmacniać mosty samiego wrzucił bym mosty od LJ70 :wink: do tego jakaś benzyna lub lekki dizelek 120-130 kucy i mażesz wygrywać Poland Trophy :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Wrz 2010, 19:36

Bo akurat mam taki silnik domu bo brat kupił do swojego golfa ale nie będzie zmieniał bo sprzedaje i silnik zostaje :mrgreen: Do ściganie to nie będzie tylko na niedzielne wyjazdy :twisted: No i jak będzie jakiś rajd w B-B to się wybiorę :wink: A co do mostów lj70 to wytrzymałe są :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

09 Wrz 2010, 19:38

tiaa... bo PT już nie ma :mrgreen:

jest zmota z ramą samuraja, mostami toyoty, i silnikiem pajero V6. wymiata nieźle. ale mosty wymagały wzmocnienia, standardowe nie wytrzymywały :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

09 Wrz 2010, 19:41

Karson napisał(a):jest zmota z ramą samuraja, mostami toyoty, i silnikiem pajero V6. wymiata nieźle. ale mosty wymagały wzmocnienia, standardowe nie wytrzymywały :wink:

jest też identyczna komplementacja ale z suzukowym silnikiem
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/q ... z.jpg.html
powinieneś kojarzyć i załogę i auto :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Wrz 2010, 19:43

pocieszny napisał(a):jest też identyczna komplementacja ale z suzukowym silnikiem


A jak daje rade ?? a jaki to silnik gaźnik czy wtrysk :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997