Zderzak oryginalny czy laminat Peugeot 406 coupe

28 Gru 2017, 17:46

Witam, ostatnio miałem wypadek i miedzy innymi poszły mi dwa zderzaki, przód i tył.
Pytanie moje brzmi jakie zderzaki kupować?
Cena używanych oryginalnych zderzaków waha się w przedziale 1000-1500 zł a nawet więcej. Nowe zamienniki kosztują 480 zł.
Są to te zderzaki http://www.wojtmar.pl/sklep/index.php?p ... k-przod-ml . Na stronie jest napisane, że zderzaki są wykonane z wysokiej jakości laminatu i są dokładnie dopasowane w miejsce starych elementów aczkolwiek to w dalszym ciągu laminat który nie jest dobrym materiałem, a spasowanie w rzeczywistości może być nie takie dokładne, sam nie wiem co robić, czy miał ktoś doczynienie z produktami z tej strony? Różnica cenowa jest duża dlatego bardzo zależy mi na waszej opinii, pozdrawiam
dawid12543
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 21 05 2016
Auto: Peugeot 406 coupe
Silnik: 2.0 135km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

29 Gru 2017, 17:11

Laminat nie ma żadnych plusów, szkoda na to każdego grosza. Już pomijam to że zakładanie takiego zderzaka to agrotuning. Ja w swojej 10 letniej karierze nie widziałem laminatu żeby pasował jak oryginał zderzak, na kilkanascie które montowałem może tylko 2 pasowały jako tako bez przerabiania mocować, kolejny minus laminatu to to że nie jest elastyczny i cały czas się robią pęknięcia w postaci "pajęczynek" dodatkowo są bardzo ciężkie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16694
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy bolid Lexusa na bazie koncepcyjnego Lexusa LF-CC
    Lexus ogłosił, że w roku przyszłym – zbudowany na bazie koncepcyjnego Lexusa LF-CC bolid będzie brał udział w wyścigach Super GT. Nowy, hybrydowy samochód będzie rywalizował w klasie GT500 i zastąpi Lexusa SC430, ...
    Silnik 2JZ-GTE - Toyota
    Trudno znaleźć silnik o większej rozpoznawalności wśród miłośników samochodów sportowych niż 2JZ. Historia tej 6-cylindrowej, 3-litrowej, rzędowej jednostki sięga początku lat 90., a motor jest najczęściej ...