Pacjent: Corsa D 1.3ctdi 95KM Temperatura cieczy osiąga maksymalny wartość 78 stopni i spada do 72 tak jakby wentylator sie załączał i chodził. Wolniej nagrzewa sie od 60 stopni nieznacznie wolniej ale jednak. Z nagrzewaniem kabiny nie mam większych problemów po przejechaniu ok 7-8 km jest już ciepło
Jak jedziesz ze stałą prędkością to nie jest w stanie nagrzać się do tych 90 stopni? Jak ustawisz gorący nawiew to temperatura silnika spada jeszcze bardziej?
Wartości które podajesz to trochę mało jak na układ chłodzenia.
Nie jest w stanie się nagrzać, jak mówiłem 78 stopni max i spada gwałtownie jakby wentylator się załączał. Jeśli chodzi o nagrzewanie mam klimatronik ciągle na automatyczną, ale załącza sie od 60 stopni wtedy wolniej się silnik nagrzewa ale jako tako temperatury nie traci. Edit: No wiem ze malo ale jestem laikiem i niezbyt wiem co napisać.
No to masz w pierwszej kolejności podejrzany termostat. Zobacz jeszcze czy górny wąż od chłodnicy nagrzewa się razem s silnikiem. On praktycznie do osiągnięcia tych ~90* powinien być zimny, robi się ciepły szybko po otworzeniu termostatu.
Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
Toyota RV-2 - sportowy kamper Wielkie sportowo-turystyczne coupe, które jednocześnie może pełnić rolę praktycznego domu na kółkach? Wszystko to brzmi bardzo nierealistycznie, ale ten samochód istniał naprawdę! Oto Toyota RV-2! Sportowy ...
Da się wejść w menu diagnostyczne w radiu i tak jest coolnat , jaki powod od tak chciałem zobaczyć kiedyś jak szybko się nagrzewa i ostatnio mi w oczy wpadła ta niska temperatura.
Jak mówiłem max 77 i utrzymuje 75 ,wąż od chłodnicy góry ciepły jest. Wiec termostat za wcześnie sie uruchamia czy coś Wyłączyłem klimatyzacje ,dało tyle ze szybciej uzyskal 77 stopni