Zestawy naprawcze do piast kół

01 Kwi 2010, 18:27

Mam pytanie, jakie są godne uwagi zestawy naprawcze do piast kół samochodzie osobowym. Nie chce kupować oryginalnych bo są drogie, a nie bardzo wiem jakie są alternatywy.Podobno bardziej się to opłaca niż oryginały zakupione w warsztacie. Można to samemu wymienić czy trzeba mieć do tego profesjonalny sprzęt?
:)
dolcze
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Wawa

01 Kwi 2010, 23:42

drogie do polo?? :shock:
przecież to jedno z najtańszych aut do naprawy razem z Golfem....

co do narzędzi podstawa to klucz dynamometryczny i trochę wiedzy(czasem potrzeba nietypowe klucze trudno dostępne, ale nie w przypadku polówki) a komplet to w sklepie dobierzesz sobie sam wiedząc co masz do wymiany :)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Kwi 2010, 18:31

No masz racje, ale zawsze zamienniki chyba będą tańsze od oryginałów:) A studencka kieszeń nie jest bez dna:) Chodziło mi o zestawy naprawcze typu Cx, SKF czy Complex. Z tego co mi mówiono są tanie i całkiem przyzwoitej jakości.

[ Dodano: Nie Kwi 04, 2010 21:18 ]
Czy to święta czy moje pytania są zbyt proste, że nikt nie odpowiada?:)
:)
dolcze
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Wawa

17 Paź 2011, 12:42

z tego co mi wiadomo CX i Complex to ta sama firma. Faktycznie produkuje najlepsze jakościowo części na rynku- zamienniki wyższej jakości niż oryginały.
Cleo
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: VW Passat

05 Lis 2011, 09:54

Cleo chcesz powiedzieć, że zestawy ( łożyska) CX są dobrej jakości? Wiem, że są tanie, ale mam wątpliwości co do ich jakości. Chyba, że mają w ofercie różne rodzaje właśnie jakościowe. Swoją drogą to sam jestem bardzo ciekaw jakie łożyska kupować, aby nie przepłacić i cieszyć się ich dobrą jakością.
Oczywiście sposób montażu w domowych warunkach pomijamy. Zakładam, że każde łożysko montowane jest wg. najwyższych standardów- czyli nic na siłę i z odpowiednimi momentami dokręcane.
W omedze A wymieniałem piasty przednie i 1 łożysko na tyle i zakładałem Optimala- te były dostępne jedynie w owym czasie. Pasowały i spisywały się b. dobrze przez następne lata.
W Astrze wymieniałem łożyska w przednich pisatach- SKF- bo bałem się innych. Jednak tylne nie ruszane były- koszty ogromne bo z ABS.
W Xsarze Picasso też pasuje zająć się piastami tylnymi. Podobnie jak w Astrze cena ma znaczenie. Tutaj FAG, SKF i NSR w podobnych cenach, ale opinie jakościowe są za.
Na chwilę obecną denerwuje mnie moje CC700. Pasuje w zasadzie wszystkie 4 łożyska piast wymienić. Zakładając łożyska wyżej wymienionych producentów można przekroczyć wartość samochodziku.
Więc pytam. Jakie tanie zamienniki kupować. Niestety FŁT Kraśnik ciężko dostępne są.
Bałem się i nadal mam obawy co do aut na "F". Jednak HDI rekompensuje te obawy.
karola44-81
Początkujący
 
Posty: 105
Miejscowość: Połaniec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak jeździć oszczędnie hybrydą?
    Jest stale rozwijana i zdaniem wielu stanowi złoty środek między bezemisyjną jazdą, a swobodą typową dla aut spalinowych. Technologia hybrydowa od lat jest czymś więcej niż tylko ciekawostką i pozwala oszczędzać kierowcom ...
    System otwierania samochodu aplikacją na telefon
    Toyota, największy producent samochodów na świecie, jest zainteresowana inwestowaniem w nowe formy korzystania z samochodów, takie jak car-sharing. Z myślą o usprawnieniu takich usług opracowała nowy system ...