Zestawy naprawcze do piast kół

01 Kwi 2010, 19:27

Mam pytanie, jakie są godne uwagi zestawy naprawcze do piast kół samochodzie osobowym. Nie chce kupować oryginalnych bo są drogie, a nie bardzo wiem jakie są alternatywy.Podobno bardziej się to opłaca niż oryginały zakupione w warsztacie. Można to samemu wymienić czy trzeba mieć do tego profesjonalny sprzęt?
:)
dolcze
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Wawa

02 Kwi 2010, 00:42

drogie do polo?? :shock:
przecież to jedno z najtańszych aut do naprawy razem z Golfem....

co do narzędzi podstawa to klucz dynamometryczny i trochę wiedzy(czasem potrzeba nietypowe klucze trudno dostępne, ale nie w przypadku polówki) a komplet to w sklepie dobierzesz sobie sam wiedząc co masz do wymiany :)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Kwi 2010, 19:31

No masz racje, ale zawsze zamienniki chyba będą tańsze od oryginałów:) A studencka kieszeń nie jest bez dna:) Chodziło mi o zestawy naprawcze typu Cx, SKF czy Complex. Z tego co mi mówiono są tanie i całkiem przyzwoitej jakości.

[ Dodano: Nie Kwi 04, 2010 21:18 ]
Czy to święta czy moje pytania są zbyt proste, że nikt nie odpowiada?:)
:)
dolcze
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Wawa

17 Paź 2011, 13:42

z tego co mi wiadomo CX i Complex to ta sama firma. Faktycznie produkuje najlepsze jakościowo części na rynku- zamienniki wyższej jakości niż oryginały.
Cleo
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: VW Passat

05 Lis 2011, 10:54

Cleo chcesz powiedzieć, że zestawy ( łożyska) CX są dobrej jakości? Wiem, że są tanie, ale mam wątpliwości co do ich jakości. Chyba, że mają w ofercie różne rodzaje właśnie jakościowe. Swoją drogą to sam jestem bardzo ciekaw jakie łożyska kupować, aby nie przepłacić i cieszyć się ich dobrą jakością.
Oczywiście sposób montażu w domowych warunkach pomijamy. Zakładam, że każde łożysko montowane jest wg. najwyższych standardów- czyli nic na siłę i z odpowiednimi momentami dokręcane.
W omedze A wymieniałem piasty przednie i 1 łożysko na tyle i zakładałem Optimala- te były dostępne jedynie w owym czasie. Pasowały i spisywały się b. dobrze przez następne lata.
W Astrze wymieniałem łożyska w przednich pisatach- SKF- bo bałem się innych. Jednak tylne nie ruszane były- koszty ogromne bo z ABS.
W Xsarze Picasso też pasuje zająć się piastami tylnymi. Podobnie jak w Astrze cena ma znaczenie. Tutaj FAG, SKF i NSR w podobnych cenach, ale opinie jakościowe są za.
Na chwilę obecną denerwuje mnie moje CC700. Pasuje w zasadzie wszystkie 4 łożyska piast wymienić. Zakładając łożyska wyżej wymienionych producentów można przekroczyć wartość samochodziku.
Więc pytam. Jakie tanie zamienniki kupować. Niestety FŁT Kraśnik ciężko dostępne są.
Bałem się i nadal mam obawy co do aut na "F". Jednak HDI rekompensuje te obawy.
karola44-81
Początkujący
 
Posty: 105
Miejscowość: Połaniec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Chcesz zmienić pas? Pamiętaj o pięciu ważnych zasadach!
    Bardzo często przy wzmożonym ruchu na autostradzie czy na innej wielopasmowej drodze kierowcom wydaje się, że warto zjechać na sąsiedni pas, bo samochody poruszają się po nim szybciej. Dlaczego czasami nie warto tego robić? ...