REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie można tego porównać w ten sposób jak ty to zrobiłeś. Motor-life to nie moto doctor.PhantomASA1 napisał(a):Znam wyniki testow Motor Life np.rzeczywiscie cisnienie na cylindrach wzroslo do prawie fabrycznych i wyrownalo sie na wszystkich,no ale Motor Doctor dziala podobnie
A jak zrobisz tak kilka razy przed odpaleniem to silnik zapala lepiej czy tak samo jak przy jednorazowym przekręceniu?Genesis72 napisał(a):Jak (po chwili) ponownie zapale stacyjkę również pompa mi chodzi ok 4 sek?
Formuła środka została opracowana w laboratoriach wojskowych zgodnie z normami technologii militarnej. MOTOR-LIFE uszlachetnia i chroni powierzchnie metalowe przy pomocy stałego impregnowanego wiązania molekularnego (siatka molekularna). MOTOR-LIFE modyfikuje właściwości powierzchni trących i zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej (smarnej) na powierzchni metali podlegających tarciu. Zwiększona warstwa graniczna w wyniku powstałego wiązania molekularnego jest odporna na działanie wysokich temperatur oraz dużych obciążeń mechanicznych (ekstremalne tarcie). MOTOR-LIFE zawiera syntetyczne komponenty bazowe, dodatki przeciwdziałające zużyciu, antyutleniacze, związki przeznaczone do pracy w ekstremalnych ciśnieniach oraz naturalny system antykorozyjny. MOTOR-LIFE nie zawiera ciał stałych, PTFE (Teflon), rozpuszczalników, metali, dwusiarczku molibdenu, grafitu i nie wymaga wstrząśnięcia przed użyciem. MOTOR-LIFE jest także bezpieczny, nietoksyczny i niepalny.PhantomASA1 napisał(a):Sklad chemiczny Motorlife prosze:-)