Znacznie mniejsza moc na benzynie niż na gazie!!

30 Lip 2007, 21:39

Witam wszystkich :D
Przeglądałem wiele postów i widzę że jak do tej pory nikt nie miał takiej sytuacji jaka występuje w moim samochodzie.
Posiadam instalację LPG firmy LOVATO(przebieg ok 80tys.) pewnie pierwszej generacji (kolektor aluminiowy rok montażu 2002)(zakładał wcześniejszy właściciel)
Autko zawsze zapala na benzynie i po osiągnięciu ok 2,5 tys obrotów przeskakuje na gaz. Od jakiegoś czasu w momencie uruchomienia silnika, gdy chodzi na benzynie obroty są nierówne i odczuwalne są dość silne wibrację, w momencie przełączenia na gaz jest OK. Podobnie sytuacja się ma podczas jazdy, na benzynie nie ma zupełnie mocy gdy przełączam na gaz aż wciska w siedzenie.Dla porównania zrobiłem test w stylu pierwszy bieg gaz do dechy i jazda, na gazie prawidłowa reakcja( szybko, żwawo i do przodu) a na benzynie porażka koła nawet nie zapiszczały a silnik ruszył jak w traktorze głośno i bez życia.Dodam że jest to Toyota Carina 2,0
Czy ktoś wie co może być przyczyną :?: Jesli tak to proszę o pomoc
Kable i świece nowe, filterek gazu również, mazut regularnie spuszczany, filtr powietrza dobry
Pozdrawiam :wink:
pablo
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Kraków

31 Lip 2007, 12:38

Co ma filterek gazu do benzyny? Filtr od benzyny wymień!
=DAMIAN=
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58

31 Lip 2007, 20:16

Myślisz że To może być przyczyna tych niedomagań na benzynie :?:
pablo
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Kraków

03 Sie 2007, 21:35

Możliwe iż jeśli to I generacja instalacji to po prostu gaźnik masz wyregulowany na gaz, a na benzynie muli, możesz wtedy wyregulować, żeby było odwrotnie.
damczer
Początkujący
 
Posty: 78

04 Sie 2007, 09:15

Dzięki za radę ale ja mam wtrysk zamiast gażnika
pablo
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Kraków

04 Sie 2007, 11:36

:shock: pablo: Bardzo możliwe, że należałoby wyczyścić przepustnicę i silniczek krokowy z układu zasilania benzyną, także filtr benzyny ma prawo stać się przytkanym...Absolutnie bez kosztów i tylko nakładem własnego czasu możesz wykonać reset komputera zasilania benzyną - odłącz na pół godziny akumulator, po ponownym podłączeniu odpal silnik i pozwól mu popracować ok 5min bez "przegazówek"; dalej wykonaj spokojną jazdę bez ostrych zmian biegów i tak do 80km/h. Powinno pomóc. :wink:
... miłujcie swoich nieprzyjaciół...
czerepach
Aktywny
 
Posty: 299
Miejscowość: Mosina
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rajdowe Mitsubishi L200
    Pojazd za kierownicą którego ściga się w tym roku załoga Adam Małysz/Rafał Marton został przygotowany przez zespół fabryczny Mitsubishi Ralliart w klasie T1.1 - samochody prototypowe napędzane silnikiem benzynowym. ...