W miniony weekend, podczas kieleckich targów Moto Hobby, odbył się finał Wojny Północ-Południe 2012. Podczas imprezy zaprezentowało się niemal 50 finalistów rywalizujących w 9 klasach. Konkurencja była bardzo zacięta, a o miejscach na podium często decydowały niuanse. Niektóre wyniki mogą być dla wielu zaskoczeniem, jednak po długich i burzliwych obradach jury. Ostateczne rozstrzygnięcia prezentują się następująco:
Wyróżnienia od partnerów WPP Tuning Klub Polska: - Bartek Rusek – Opel Combo - Tomasz Szymanek- Opel Vectra - Łukasz Pająk – Porsche Cayenne Tuning Kingz: - Patryk Bijak – VW Passat KocosGarage: - Tomasz Szymanek – Opel Vectra Klema Custom Garage: - Andrzej Kania – Nissan 350Z
Kategorie specjalne WPP WPP Facebook Award: - Paweł Grochowiecki – Honda Accord Ladies Choice: - Andrzej Kania – Nissan 350Z Best Fitment: - Radosław Dąbrowski – BMW E46 Area Freak: - Marcin Pleciak – BMW E21 Globetrotter: - Kamil Walas – VW Passat Rookie of the year: - Kamil Walas – VW Passat
Mamy nadzieje, że w przyszłym sezonie spotkamy się w jeszcze większym gronie, na jeszcze większej ilości imprez eliminacyjnych. Wszystkie znaki mówią, że sezon 2013 rozpoczniemy tradycyjnie już w kwietniu w Szczecinie. Przez okres zimowy zapraszamy wszystkich fanów tuningu na facebookowy funpage Wojny Północ-Południe !
Szybkie ładowarki do aut z napędem elektrycznym w Holandii Nissan, producent najchętniej kupowanego samochodu z napędem elektrycznym na świecie, Nissana LEAF, z radością przyjął informację o planowanej budowie ponad 200 stacji ładowania obsługujących kilka standardów szybkich ...
Samochód wyścigowy w kamuflażu rodzinnego sedana To jeden z najrzadziej spotykanych samochodów na świecie. Tak, chodzi o Corollę! A dokładnie o wyczynową Corollę TRD2000 z 1994 roku. Auto opracowała ekipa TRD (Toyota Racing Development), by uczcić starty Corolli ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.