REKLAMA
Cześć. sprawa wyglada następująco mój WV polo 1.3 GT pali około 12 litrów benzyny. Z rana ma strasznie niskie obroty na biegu jałowym i wszystko niby bylo by ok bo po okolo 20 minutach na biegu jałowym obroty zaczynają byc normalne (okolo 1000 a nie jak z rana około 500), ale ten spadek obrotów pojawia się puzniej (gdy silnik jest juz cieply) podczas jazdy. a wyglada to tak: gdy rozpoczynam hamowanie silnikiem i obroty spadną np do 1600 - 1700 (w większosci przypadków jest to wlasnie nawet lekko poniżej 2000) dodam gazu - samochód nie reaguje (nadal się odbywa hamowanie silnikiem), wcisne gaz dodechy reakcja wyglada tak ze po opuznieniu o jakies 1-2 sek samochod sszarpnie podskoczą obroty powiedzmy do 1800 znow jest przerwa i następuje hamowanie silnikiem przez około 1-2 sek następnie jest szarpnięcie i zazwyczaj wtedy zaczyna normalnie pracowac. Zauwazylem tez że samochód ma jakby niższą moc.
zurzycie paliwa wiąże z tym że biegi muszę zmieniac na okolo 3500 żeby obroty nie spadły ponizej 2500. niskie obroty na biegu jałowym wiąże z silnikiem krokowym, ale co z tym brakiem reakcji na nacisnięty gaz ?