1000-1500zł w zależności ile do wymiany. Każde tak ma do 2010r, a te z poprawionymi skrzyniami konstrukcji fiata można poznać po wstecznym wrzucanym do dołu. Ogłoszenia mogą sobie być ale jakie są na żywo to nikt nie wie
A diesle 1.9 jtd 120 lub 150? Slyszalem dobre opinie o nich ale 150 ponoc ma jakis defekt? Nie ma dpfu i egru? Ogolnie w porownaniu do tjetow wypadaja duzo gorzej? Jesli chodzi o awaryjnosc Duzo wiecej jest tych diesli niz tjetow dlatego pytam czy wsrte uwagi sa
Elektryczne supersamochody. Przyszłość sportowych aut czy chwilowa moda? Świat motoryzacji przechodzi transformację w kierunku elektromobilności. Supersamochody z napędem elektrycznym osiągają coraz lepsze parametry, często przewyższając osiągi swoich spalinowych odpowiedników. Producenci ...
Mazda MX-5 - samochód do driftu Ciekawie prezentuje się również Mazda MX-5, szczególnie jej druga generacja o oznaczeniu NB. To niewielki, tylnonapędowy kabriolet, którego największymi zaletami są niska masa i rozsądne ceny. Auto kupimy ...
Konrados1906 napisał(a):Slyszalem dobre opinie o nich ale 150 ponoc ma jakis defekt?
Chodzi zapewne o klapki w kolektorze dolotowym, które mogą się urwać i o niższą żywotność koła dwumasowego oraz szybciej zapychający się DPF, który był tam w serii. EGR jest praktycznie w każdym dieslu i nawet benzyniaku niezależnie od marki. Jedynie w benzyniakach nie sprawiają z reguły problemów, ponieważ spalanie benzyny nie wytwarza sadzy.
Konrados1906 napisał(a):Btw tez maja ta usterke skrzyni ?
Siema Jeśli autor pozwoli, to podepnę się pod temat ponieważ mam podobne wymagania co do wyboru auta. Chodzi mi o Bravo, Wspomnieliście o kapryśnych łożyskach skrzyni biegów, a czy w wersji o mocy 150 km. też są wadliwe, to ta sama konstrukcja ? Ostatnie pytanie, możecie mi przybliżyć jak wygląda średnie spalanie w wersji 150 km. ? Do wczoraj braliśmy pod uwagę Civica VIII ale może warto też się zainteresować Bravo ?
120 i 150 KM ma tę samą skrzynię. Średnie spalanie u mnie w 150-tce oscyluje w granicach 9 litrów, gdzie poruszam się trochę po mieście i średnio zatloczonymi krajowkami, lecz raczej staram się nie być zawalidrogą i często korzystam z momentu. Różnica między tymi wersjami w jeździe to głównie to że 120 ładnie ciagnie od dołu, lecz później słabnie a 150 z funkcja Sport idzie niemalże do odcinki i jednak czuć te parę koni więcej.
Było pisane na forum już dużo razy, że bez problemu podchodzi lpg. 150 KM jest trochę bardziej problematyczne z faktu używania przycisku Sport, gdzie zmienia się mapa silnika i rozstraja lpg, lecz z lektur wyciagnietych z forum wystarczy dobry gazownik i nie będzie przykrości. Problemem jest raczej znalezienie zadbanego egzemplarza z tym silnikiem, gdyż na 10 ofert w/g mnie może z jedna,dwie są warte obejrzenia. Ogólnie warto poszukać Sporta z racji bogatszego wyposażenia i dynamiki jaką daję przy praktycznie tym samym zużyciu paliwa co 120-stka.
Sorry za odkopanie tematu, ale ostatnio przegladajac ogloszenia trafilem na lagune 3, co o nim powiecie? Z silnikiem 2.0 dci, pasuje mi z wygladu a szczegolnie w srodku, czy w tej cenie wsrto sie rozgladac za tym autem ? Powiedzmy do max 23i pol tysiaca? Jak z awaryjnoscia? I czy te diesle sa dobre, bo benzynowych malo w tej cenie
Z wymienionych tu: Bravo 2 - podoba mi sie ale martwi ta skrzynia... Focus 2- wszystko ok ale tu chcialem 2.0 benz a bardzo malo ich, ewentualnie diesel ale nie wiem do konca czy tam sa dobre Alfa 159 - podoba sie ale ponoc ta sama skrzynia co w fiacie i niezbyt dobra opinia Astra 3 - 2.0t lub 1.9 diesel - tu wszystko ok ale wnetrze mnie odpycha Volvo s40- ??? Tyle ze to juz wieksze auto
Wlasnie przegladajac ogloszenia w szeroko rozumianej okolicy mozna trafic na troche ogloszen tego typu [link do oferty na Olx wygasł] Chyba ze kupno w tej cenie to ryzyko (krecony przebieg, po przygodach) bo one nie trzymaja ceny chyba przez poprzedniczke. Pytanie czy warto sie interesowac tym autem w takich cenach czy trzeba ponad 25 tys, wiec wtedy raczej mjsialbym zrezygnowac mimo ze podoba mi sie szczegolnje w srodku, chociaz troche sie boje tej rozszersonej francuskiej elektroniki(karty etc)
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.