1.7 tdi isuzu

17 Cze 2011, 20:03

Witam jestem nowy na forum i powiem ze szukalem podobnego tematu juz na forum i google i nigdzie nie znalazlem podobnego przypadku .

Od miesiaca jestem posiadaczem astry II 1.7 tdi isuzu z 2001 roku. mialem z nim juz przerzycia ( pekniety kanal olejowy w glowicy - tak jakos mowil mechanik ale to juz zrobione). moj problem polega na tym ze nie wiem czy tak powienno by :
a mianowicie - jak odpale silnik (cieply czy zimny) to wszystko wporzadku problem zaczyna sie pozniej podczas jazdy - silnik strasznie szybko wchodzi na wysokie obroty rzedy 2tysiecy wciskam sprzeglo , wlaczam 2 biegi a obroty dalej sie utrzymuja i pomalu opadaja pozatym turbina zaczyna "wyc" okolo 1,5 tysiaca i jest dosc glosna.

i moje pytanie czy tak powinno byc ?? jesli nie to gdzie szukac problemu ??

z gory dziekuje i sorki za opis ale sam nie weim jak to dobrze opisac
krilan
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Opel Astra II 1.7 TDI ISUZU

04 Lip 2011, 15:04

No na pewno tak nie powinno być.
Jaki to problem..? To niestety ustalić może diagnostyka na sprzęcie,bo przyczyn może być wiele...Od układu paliwowego po elektrykę...
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5807
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

05 Lip 2011, 05:36

1,5 to mniej wiecej moment od ktorego turbina sie bedzie zalaczala, mozliwe ze wyje dlatego ze lozysko jest dowalone, wypadalo by ta usterke usunac, bo inaczej do konca turbine dobijesz.

A co do obrotow silnika, to byc moze przepustnica jest po prostu zasyfiona i odbija dopiero o jakims czasie. A pedal gazu ci odbija bez problemu jak go puscisz, czy nie?
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

10 Lip 2011, 10:06

Czimi napisał(a):1,5 to mniej wiecej moment od ktorego turbina sie bedzie zalaczala, mozliwe ze wyje dlatego ze lozysko jest dowalone, wypadalo by ta usterke usunac, bo inaczej do konca turbine dobijesz.

A co do obrotow silnika, to byc moze przepustnica jest po prostu zasyfiona i odbija dopiero o jakims czasie. A pedal gazu ci odbija bez problemu jak go puscisz, czy nie?


TO przecież diesel więc jak przepustnica?
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Obłożona szlachetnym drewnem kierownica
    Drewniane kierownice są elementem często spotykanym w najdroższych autach klasy premium. Wykonuje się je zwykle metodą podobną do stosowanej przy produkcji uchwytów parasoli – przez gięcie podłużnych kawałków drewna w odpowiednio ...