1,8 turbo 12800 zł

15 Lut 2017, 19:58

Mój mechanik bez problemu naprawia Saaba i klnie jak przyjeżdża do niego BMW (chodzi o to jak BMW jest zrobione pod kątem napraw).
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

15 Lut 2017, 20:05

To jest właśnie polska mentalność VW i audi reszta to g...o. Boją się ludzie innych marek a niepotrzebnie. A co do E46 faktycznie jest w cenie. A co powiesz na a4 lub C5 w V6?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

15 Lut 2017, 20:06

Zapomnij o mocnym E46 w tym budżecie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

15 Lut 2017, 20:15

No właśnie więc Audi/VW/BMW się cenią i jest problem. E46 to już też grzmot powoli, 98 rok :D a ceny ma masakryczne..
nie ma się co dziwić że za głupiego Golfa 190 koni turbo ktoś woła 12k np z 98..
Problem jest taki że chciałbym coś podłubać, a na temat 1,8T Vw/Audi powstały książki, tych aut jest od cholery ale znaleźć zdrowy nie tak łatwo.
Saab to inny segment, od 6 lat nie istnieje, ja wiem czy potem nie będzie trzeba na zamówienie ściągać jakiś czujników? czy mechanik poradzi sobie z elektroniką, to już też przecież stare auta a codziennie w warsztatach nie stoją.

A może zamiast Saaba to jakieś Volvo z turbo?

A4 czy C5 w V6 dobra opcja tylko czy te silniki nie sa skomplikowane? utrzymanie ich to nie jest czasem 5 pensji średnich krajowych?
No bo jakbym kupił Golfa albo A3 to zawieszenie mam proste, tam tylko dwumas może polecieć albo turbo a tutaj może być zawias drogi, V6 rozrządy itd..
Piwoszzz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 23 07 2002
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1,8T 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
0

15 Lut 2017, 20:20

dzida napisał(a):Mój mechanik bez problemu naprawia Saaba i klnie jak przyjeżdża do niego BMW (chodzi o to jak BMW jest zrobione pod kątem napraw).
tu akurat nie zgadzam się z Twoją opinią i w sumie nikt nie powinien się zgodzić miałem sabba i miałem BMW (w sumie nadal mam i mieć będę) w każdym aucie ,marce ,modelu jest coś co jest lepiej skonstruowane inne gorzej, w jednym będzie łatwiej coś naprawić w innym trudniej, w jednym łatwiej wymienić jakaś część bo będzie lepszy dostęp a w innym będziesz rzucal chu..... Przez pół dnia żeby coś wykręcić. Może poprostu Twój mechanik nie ma ręki do BMW bo ja uważam że nie jest źle zrobione pod względem napraw a co do tematu to tutaj znalazłem ciekawe ogloszenie [link do oferty na Olx wygasł]
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

15 Lut 2017, 20:29

Kao napisał(a):Może poprostu Twój mechanik nie ma ręki do BMW bo ja uważam że nie jest źle zrobione pod względem napraw

On naprawi to bez problemu tylko wymiana jakiejś pierdoły często wiąże się z rozebraniem większej ilości części, bo nikt nie pomyślał o wymianie (przykład łańcuch od strony skrzyni w nowszych albo niedziałające zamienniki czujników). A potem i tak "bogaty" właściciel przyjdzie i zapyta czego tak drogo.
Jak porównał do tego mojego "skomplikowanego w mniemaniu wielu" Lexa to mówił abym wpadał częściej z takimi robotami jak ja mu zlecam i nie marudzę.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Biały osad pod korkiem oleju
    Zauważyłem, że pod korkiem wlewu oleju mam sporo białego osadu i na bagnecie nie widać poziomu oleju wogóle. Czytałem trochę na ten temat ale mi np. płynu chłodniczego nie ubywa, nie robię tylko krótkich odcinków ...

15 Lut 2017, 20:34

dzida napisał(a):tylko wymiana jakiejś pierdoły często wiąże się z rozebraniem większej ilości części.
i właśnie tych bredni nie umiem zrozumieć bo miałem w sumie BMW 7 sztuk różnych modeli z różnymi silnikami i nigdy nie miałem z tym większych problemów także nie siej tu nie sprawdzonych historyjek które opowiada Ci Twój mechanik. A nie rozmawiamy teraz o nowszych modelach bo to jest oczywiste że w każdej marce ( nawet w lexie) są problemy.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

15 Lut 2017, 20:47

A takie Audi A3 1,8T, może być? też wiele-odcieni? bo ja coś nie widzę tego niestety :o
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Piwoszzz
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 23 07 2002
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1,8T 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
0

15 Lut 2017, 20:55

Kiepskie zdjęcia ale nie wygląda źle.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

15 Lut 2017, 20:59

Wygląda dobrze zdjęcia straszne nic nie można dostrzec.
Piwoszzz napisał(a):też wiele-odcieni? bo ja coś nie widzę tego niestety
zabrzmiało to tak jakbyś się nabijał z naszych wypowiedzi.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

15 Lut 2017, 21:07

Kao napisał(a):nigdy nie miałem z tym większych problemów także nie siej tu nie sprawdzonych historyjek które opowiada Ci Twój mechanik

Nie sieje tylko opisuje jak jest pod względem serwisowym i jak to mówi szybki - właściciel niemieckiej motoryzacji premium zawsze mówi, że premium kosztuje w serwisie, bo jest "premium".
Nie wiem co jest niesprawdzonego w tym, że czujniki nie chcą działać jak nie są oryginalne, czy VANOSy eliminują "zaletę" łańcucha rozrządu, którego trzeba i tak wymienić i często wyrwane mocowanie dyfra choćby w e46... A elektryczna pompa wody, problemy z braniem oleju w R6, wtryskiem bezpośrednim w nowszych, automatami po 250tys., integracją wału korbowego z wadliwym kołem pasowym w dieslach 2,0d?
Jak miałeś tyle BMW to po prostu spróbuj czegoś innego, a się przekonasz, bo to właśnie dla Ciebie jest coś normą nie mając porównania jak on ;)

P.S. Jemu się podobają BMW ale widzi co to jest pod względem serwisowym na tle przeróżnych marek wszelakiej maści.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

15 Lut 2017, 21:18

Nie widzę sensu tej dyskusji, Ty poza swoim lexem to świata nie widzisz wszystkie porównania do lexa, temat co kupic wbijasz ludziom do głowy na chamiora lexa i jeszcze wiele innych sytuacji.

Przypomniałem sobie coś, kiedyś w E39 zmieniłem czujnik od absu na najtańszy zamiennik i tu Cię zaskoczę że działał i co jeszcze lepsze rok później dalej działał.... Potem nie wiem po pogonilem auto
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

15 Lut 2017, 21:33

Kao napisał(a):Ty poza swoim lexem to świata nie widzisz wszystkie porównania do lexa, temat co kupic wbijasz ludziom do głowy na chamiora lexa i jeszcze wiele innych sytuacji.
nie wiem czy dobrze rozumiem, ale twierdzisz, że Dzida w każdym możliwym temacie wciska Lexusa IS?
Bardzo proszę o cytaty, bo nie przypominam sobie takich tematów :ok: częściej ja polecam Focusa mk2 (spójrz w mój profil) niż on Lexusa IS

EDIT: poza tym, co jest złego w polecaniu auta X, które spełnia założenia tematu? Czy posiadanie go obecnie/w przeszłości przez osobę polecającą jest czynnikiem dyskwalifikującym auto? (trochę inaczej rzecz ma się w przypadku aut ogólnie uznanych za nieudane)
Ostatnio edytowany przez mike, 15 Lut 2017, 21:35, edytowano w sumie 1 raz
Powód: uzupełnienie treści
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

15 Lut 2017, 21:34

Kao napisał(a):Nie widzę sensu tej dyskusji, Ty poza swoim lexem to świata nie widzisz wszystkie porównania do lexa, temat co kupic wbijasz ludziom do głowy na chamiora lexa i jeszcze wiele innych sytuacji.

poszukaj po moich postach potwierdzenia swoich słów - nie znajdziesz ;) Ja unikam polecania Lexa aby uniknąć takich głupich wpisów jak Twój - robią to inni. Porównanie było do BMW, czyli najbliższego konkurenta.

Kao napisał(a):Przypomniałem sobie coś, kiedyś w E39 zmieniłem czujnik od absu na najtańszy zamiennik i tu Cię zaskoczę że działał i co jeszcze lepsze rok później dalej działał.... Potem nie wiem po pogonilem auto

Typowe druciarstwo BMW "aby taniej ale mnie stać na BMW" - tak się składa, że jak wrzuciłem zestwienia (które tworze tutaj) na forumlexa to odezwał się do mnie były właściciel e39, które miał 11 lat:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


także potwierdzam, że nie warto z Tobą dyskutować, ponieważ jesteś typowym przedstawicielem użytkowników BMW jeśli chodzi o kulturę serwisowania :ok:

P.S.
Z moim podejściem do wyszukiwania wad pewnie pełno usterek bym znalazł u Ciebie :) Nawet dziś diagnostę na przeglądzie męczyłem aby mówił wszystko, co jest nie tak albo będzie nie tak, bo bym coś wymienił przy okazji sprzęgła ale kompletnie nie miał się czego czepić...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

15 Lut 2017, 22:08

dzida napisał(a):Nie sieje tylko opisuje jak jest pod względem serwisowym i jak to mówi szybki - właściciel niemieckiej motoryzacji premium zawsze mówi, że premium kosztuje w serwisie, bo jest "premium".


Mi już nawet nie chce się dyskutować na pewne tematy... ale ogólnie tak się zastanawiam gdzie jest próg bólu gdzie BMKowiec powie że coś jest nie tak...
Przecież są nawet tu na FS tematy gdzie wypisuje się wady tych aut no ale dalej jest git... A ciekawe co byłoby jak tą sama ilość fuck-upów przypisałbym lexowi... :lol: :?: :!:
Wklejam poniżej link gdzie jeden z forumowiczów opisał bmw na stronie nr.2
Spokojnie można nazwać to "załamką"...
e38-e39-czy-cos-innego-do-ok-30000-zl-vt98782-15.htm

dzida napisał(a): Kao napisał(a):
Nie widzę sensu tej dyskusji, Ty poza swoim lexem to świata nie widzisz wszystkie porównania do lexa, temat co kupic wbijasz ludziom do głowy na chamiora lexa i jeszcze wiele innych sytuacji.


poszukaj po moich postach potwierdzenia swoich słów - nie znajdziesz ;) Ja unikam polecania Lexa aby uniknąć takich głupich wpisów jak Twój - robią to inni. Porównanie było do BMW, czyli najbliższego konkurenta.


Dzida odpuść dyskusje tak jak ja to zrobiłem, jak ma być tanio bo niemiecko to niech tak będzie a i tak już kijem Wisły nie zawrócisz.

p.s.

Jest jeden niepokojący trend podobno nastąpił wzrost zainteresowania ISami u dresów od e36 Mluk 1,8 na patelni albo bez niej :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11122
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0