Witam a więc tak opiszę swój problem zakupiłem 1.8t latał na oleju 10w40 odrazu po kupnie zrobiłem płukankę i zalalem motula 5w40 2tys na nim zrobiłem nic się nie odzywało aż nagle pewnego dnia po przyjeździe z pracy zauważyłem dziwna pracę silnika słychać było górę po prawej stronie tutaj załączam film jak było słychać
https://megawrzuta.pl/download/19c0d247 ... be845.html wiadomo film nie odbiera tego co w rzeczywistości ten objaw pojawiał się przy jeździe powyżej 3 tys obrotów na ciepłym silniku zimnym nic nie było słychać jazda do 2,5tys obrotów też nic podprowadzilem do mechanika zdjął pokrywę zaworów mówi że nic nie dzieje się pod nią odebrałem auto na drugi dzień to samo kazał przyprowadzić na pomiar ciśnienia oleju do tego zajrzał do miski olejowej było zatkane sitko smoka silikonem który ktoś wcześniej za dużo napakował do tego stwierdził że do wymiany jest ślizg bo już jest przytarty i ktoś kiedyś wymienił pompę oleju na jakiś zamiennik zalał olejem 10w40 i gada żeby pogonić auto lecz nie do końca podał przyczynę co jest nie tak teraz moje pytanie pchać się w to k naprawiać rorzad na łańcuchu do tego wymienić pompę oleju czy lepiej auto pogonić ?