1.9 TD w samuraju i gumowe nadkola

14 Cze 2010, 14:27

No to już wcześniej pisałem o VW ale kolega simę uparł, wchodzi na to że tutaj przy wsadzeniu VW jest mniej roboty niż przy PSA, a jakbyś chciał jeszcze podnieść trochę mocy w VW to możesz sobie zmienić boost pin.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

14 Cze 2010, 17:25

Aha czyli będę to musiał przemyśleć dzięki wielkie za pomoc :razz: a czy wie ktoś może jak przerobić te nadkola na gumowe ?? :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

14 Cze 2010, 17:27

ale o co ci dokładnie chodzi? o poszerzenie nadkoli? czy o wnętrze ??
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

14 Cze 2010, 17:32

chodzi mi głównie o to jak je dociąć . bo widziałem ze ludzie przerabiają te nadkola , wycinają kawałek błotnika i chyba podwijają dolna część i zaspawują i niewiem jak oni wycinają ten odcinek co jest przy nogach kierowcy i pasażera z przodu??
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

14 Cze 2010, 18:38

odkręcasz nadkole ;) rysujesz sobie identycznie na jednym i drugim nadkolu i teraz są 2 szkoły :mrgreen:
1) bierzesz nożyce do blachy i mozolnie tniesz i podwijasz aby było równo z kreseczką, następnie jeśli trzeba delikatnie obspawujesz podgięty element, czyścisz, podkład, lakier, i za pmocą nitów i blaszki dorabiasz poszerzenia z pasa transmisyjnego
2) bierzesz szlifierke obcinasz do kreseczki wspawujesz pasek blachy do wewnątrz i dalej jak w pkt 1

:mrgreen:
oczywiście lepszy jest system 1 ale bardziej pracochłonny i wqrwiający :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

14 Cze 2010, 19:57

albo zdejmujesz poszerzenie nadkola i do otworów przynitowujesz gumę, tylko wygląda średnio z tendencją do dobrego :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    XVII Moto-Piknik i Otwarty Puchar Polski WST / relacja
    "XVII Moto-Piknik za nami. Sobotnie opady deszczu nie nastrajały optymistycznie, jednak w niedzielę pogoda okazała się łaskawa. Dziękujemy wszystkim zawodnikom, kibicom i osobom które wspierają nas za dzielne towarzyszenie ...

14 Cze 2010, 21:20

tej blachy co była do niej przykręcone te poszerzenia to ich nie mam gdyż musiałem je od czepić bo miałem zeżartą pod nimi blachę :razz: tak ten 1 sposób jest dobry tylko nadal nie wiem jak zrobić to przy nogach bo tam jest takie załamanie gdzie są nogi i to wychodzi równo z błotnikiem i tam niema co już podgiąć :wink: darady tutaj jakoś zdjęcia dodać to bym pokazał o co konkretnie mi chodzi bo ciężko mi to wytłumaczyć :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

14 Cze 2010, 21:26

A instrukcje obsługi do forum czytał? Skorzystaj z Fotosika lub czegoś podobnego. :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

14 Cze 2010, 21:53

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


to jest link do zdjęcia tam narysowałem czarna linia jak idzie w środku te nadkole i o to miejsce mi chodzi :razz: :razz:

[ Dodano: Wto Cze 15, 2010 15:24 ]
Mam jeszcze jedno do was pytanie czy wyciągarkę elektryczną podłącza się bezpośrednio do akumulatora czy są potrzebne jakieś przetworniki ??? i jaką byście mi proponowali wyciągarkę do samiego ??? :razz: :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

21 Cze 2010, 22:38

Witam.
Ogólnie posiadam takiego samego samuraja... 1.9 TD....to jest silnik Peugota, był on montowany w 205 i 405 Peugota, i chyba w Citroenach jeśli się nie mylę....
Moim zdaniem ten silnik daje radę,ja póki co nie myślę o zamianie.... Nie wiem jak benzyniaki ale mój jak go przycisnę to nawet do 110 Km/h się kula na balonach do błota i śniegu...


Ja posiadam wyciągarkę Houpa 1200LB na syntetyku.... mocy ma tyle, że dwa samuraje też by uciągnęła..ale kupowałem z zamiarem gdybym miał jakieś inne auto wyciągać z błota... np. Land R. discowery.
Ostatnio edytowany przez amplexus, 21 Cze 2010, 22:45, edytowano w sumie 1 raz
Samurai rządzi.
amplexus
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Poznań

21 Cze 2010, 22:45

albo dodatkowy tylko pod winde z odcięciem żeby nie rozładować głównego :wink:
w samim troche mało miejsca ale powinno sie dać rade upchnąć :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

21 Cze 2010, 22:50

Założyłem już dział osoby żeby tutaj nie śmiecić..
Samurai rządzi.
amplexus
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Poznań