REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Warto tu sprawdzić przepływomierz i zajrzeć do przewodów idących do intercoolera czy czasem nie ma tam oleju. Bardzo często taki problem objawia się uszkodzeniem turbiny która jest zanieczyszczona nagarem co z kolei powoduje zapieczenie kierownic turbosprężarki.Mareckix97 napisał(a):Czym to moze byc spowodowane? Egr i wszystko inne suche nie widac oleju..
Sprawdzał je, zaglądał do niego czy tak sobie po prostu powiedział? Warto by było je sprawdzić przed regeneracją czy faktycznie jest ona wymagana.Mareckix97 napisał(a):Bylem u mechanika i powiedzial, ze turbo do regeneracji..
Oddać do sprawdzenia i niech fachowcy ocenią to chyba będzie najlepsze wyjście.Mareckix97 napisał(a):tylko teraz pytanie- probowac ja oddac na czyszczenie czy od razu regeneracja?
Ten zawór powinieneś zlokalizować bez większego problemu jak wiesz jak wygląda, ponieważ jest on przeważnie przykręcony do ściany grodziowej za silnikiem.Mareckix97 napisał(a):A moze zaworek N75? Wiecie moze gdzie w BXE z 2009 jest on umiejscowiony?