Sterownik Silnika czy Pompy Wtryskowej Opel Corsa C 1.7 DTI ISUZU

08 Cze 2019, 17:27

Witam!
Jakiś czas temu pojawił mi się błąd (samochód z kluczykiem) a wraz z pojawieniem się błędu zdarzało się od czasu do czasu autem chwile szarpać.
Odczytałem go poprzez wciśnięcie pedału gazu i hamulca, był to błąd P0350, szukając co może być przyczyną, zacząłem od świec zapłonowych, pomierzyłem świece miernikiem i okazało się, że jedna już zdechła a druga jest temu bliska, wymieniłem komplet świec, błąd znikł.
Dwa dni po wymianie świec nagle po około przejechanych 8km podczas jazdy auto zgasło, odpaliłem po paru sekundach, przejechałem z 700 metrów i znów zgasł. Na drugi dzień po przejechaniu 10km nie miałem takich problemów podczas jazdy, natomiast jak już dojechałem do domu i zostawiłem go na biegu jałowym, z minuta nie mineła i zgasł, odpaliłem znów, i po kolejnej minucie bądz dwóch zgasł.
Po mechanikach nie chce jezdzic żeby nie naciągneli na koszta, wymienią z kilka rzeczy srogo skasują a to będzie któryś ze sterowników.
I teraz proszę o pomoc, który sterownik może być uszkodzony?

PS. Idąc wstecz jeszcze jeden problem się pojawiał co jakiś czas, jadąc z 80/90km/h chcąc przyśpieszyć pojawiała się kontrolka auta z kluczykiem i mimo, że wciskałem pedał gazu do dechy on nie chciał przyśpieszyć, nie reagował na pedał gazu, jak kontrolka znikła problem z przyśpieszeniem również. :shock: :!: :?:
Paralityk23
Nowicjusz
 
Posty: 5

08 Cze 2019, 22:09

Napisz ilo konny ten silnik bo to różne konstrukcje, obroty Ci nie falują?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Cze 2019, 07:56

Jest to silnik 1.7 DTI, 1686, Y 17 DT, 55 kW 75KM
Co do falowania obrotów, jedyne co wystąpiło to na biegu jałowym przygasanie i znów skoczenie na odpowiednie obroty.
Paralityk23
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Cze 2019, 13:00

No to teraz już zdechł na amen, oczywiście podczas jazdy. W dodatku wyskoczył błąd p0251
Paralityk23
Nowicjusz
 
Posty: 5

09 Cze 2019, 21:09

Na moje oko padł sterownik pompy, jest tam problem z zimymi lutami, trzeba je poprawić
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo FH16 - toczący się mocarz
    Szesnastolitrowy silnik Volvo D16K rozwijający 750 KM to obecnie najmocniejsza jednostka napędowa oferowana w seryjnym pojeździe ciężarowym. Tak ponadprzeciętnie mocne samochody wybierane są przez klientów stosunkowo ...