1.9tdi150KM arl WARTO?prosze opinie I PORADY

07 Cze 2011, 20:29

witam
w tym miesiacu planuje zmienic autko...interesuje mnie motor 1.9tdi arl co o tym myslicie?czy nie jest on zbyt mocno wysilony- 150 KM z 1.9 czy moze to gra nie warta swieczki i lepiej szukac czegos slabszego?przegladalem allegro i troche ich tam jest:

[link do oferty na Allegro wygasł][1][0]=&a_text_i[1][1]=&a_text_i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a_text_i[5][0]=&a_text_i[5][1]=&a_text_i[14][0]=150&a_text_i[14][1]=&a_enum[199]=2&a_enum[16]=2&a_enum[13]=all&a_enum[12]=all&a_enum[15]=all&a_enum[178]=all&change_attr=Poka%C5%BC

najwazniejsza kwestia zeby byl w miare malo awaryjnyczyli zebym bezstresowo mogl wyskoczyc na urlop w gory itp...
tomassz007
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: chamanowo

07 Cze 2011, 20:59

Lepiej 1,9 TDI 130KM, jak bedzie za malo, to zaczipowac dziada i bedzie 160KM, a duzo latwiej znajdziesz z tym motorem zadbane autko z silnikiem ktory jeszcze pojezdzi dlugo. A chip to jakies 300-400zl.

Swoja droga, faktycznie troche ich jest, raptem z 20, z czego tylko pewnie 3-5 masz w miare blisko i sie oplaca jechac na ogledziny. :D
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

08 Cze 2011, 11:04

Czimi napisał(a):Lepiej 1,9 TDI 130KM, jak bedzie za malo, to zaczipowac dziada i bedzie 160KM, a duzo latwiej znajdziesz z tym motorem zadbane autko z silnikiem ktory jeszcze pojezdzi dlugo. A chip to jakies 300-400zl.

Swoja droga, faktycznie troche ich jest, raptem z 20, z czego tylko pewnie 3-5 masz w miare blisko i sie oplaca jechac na ogledziny. :D

Dobre strojenie to okolo 1500zł, za 400zł to jakies gówienko na ktorym silnik dlugo nie pozyje. Program sie robi pod konkretny silnik, konkretne zuzycie itp.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

08 Cze 2011, 14:01

czyli arl-a odradzacie?a moze by benzynke poszukac z 150KM i ja zagazowac tez wmiare tanio by sie jezdzilo...
adolf206
Początkujący
 
Posty: 69
Miejscowość: wieruszów

08 Cze 2011, 15:22

150 KM to tak naprawdę 130 - stka ze zmienionym softem komputera. Jeździ bardzo przyzwoicie, pali niestety przy ostrzejszej jeździe nawet 8-9 litrów. To już niestety nie 90 czy 110 Konne jednostki na pompie, które zużywały do 6 litrów niezależnie od jazdy. Te już takie ekonomiczne nie są.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

08 Cze 2011, 18:49

stasiowski121 napisał(a):150 KM to tak naprawdę 130 - stka ze zmienionym softem komputera. Jeździ bardzo przyzwoicie, pali niestety przy ostrzejszej jeździe nawet 8-9 litrów. To już niestety nie 90 czy 110 Konne jednostki na pompie, które zużywały do 6 litrów niezależnie od jazdy. Te już takie ekonomiczne nie są.


A MOZESZ POWIEDZIEC COS O AWARYJNOSCI TYCH SILNIKOW?CO DO JAZDY TO TYLKO OD CZASU DO CZASU LUBIE PRZYCISNAC WIEC MYSLE ZE PROBLEMU BY NIE BYLO.....CZY MOZE ROZEJRZEC SIE ZA BENZYNKA O PODOBNEJ MOCY NP 2.3V5...PRZEGLADALEM WIELE STRON Z OPINIAMI I ZA WIELE TO SIE NIE DOWIEDZIALEM...
adolf206
Początkujący
 
Posty: 69
Miejscowość: wieruszów
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Czy warto rozszerzyć ubezpieczenie samochodu OC o AC?
    Czy warto rozszerzyć ubezpieczenie samochodu OC o AC, skoro autocasco wiąże się z dodatkowym kosztem? To pytanie zadaje sobie wielu kierowców, przeglądając oferty. Tym bardziej że podczas gdy ubezpieczenie OC (odpowiedzialności ...

08 Cze 2011, 19:55

Kupić w miarę zadbany - najtrudniejsze ze wszystkiego. Największą bolączką tych silników jest jego poprzedni właściciel. Jeśli dbał o niego, regularnie wszystkie wymiany przeprowadzał i zadbał w miarę o niego to problemem może być koło dwumasowe ( po ok 200 tyś km) i kiepskie paliwo. Wiadomo, że jak to w każdym nowszym dieslu trzeba czasem zajrzeć do przepływomierza, wymienić jakąś głupotkę. Tylko tak jak piszę - najtrudniej będzie kupić niezajechany egzemplarz.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997