10 letni diesel z przebiegiem 160k

07 Maj 2011, 10:13

Czy to możliwe, żeby 10 letni samochód z dieslem sprowadzony z Francji miał przebieg 160k ? Generalnie wiem, że jest możliwe żeby samochód miał taki przebieg bo 16k rocznie to jest dużo dla wielu ludzi ( jak robię około 5k), ale chodzi o to czy samochód SPROWADZONY NA HANDEL może tyle mieć ?
Normalnie nie patrze na te przebiegi zbytnio bo już się naczytałem, że wszystkie są kręcone, ale tu mnie zastanawia fakt, że w tym samym komisie znalazłem auta 5 letnie z przebiegiem ponad 200k, albo 3 letnie z przebiegiem około 150k (oczywiście zdarzają się tez takie z 50k, a wiec nie jest tak, że wszystko z góry na dół ma 15k*liczba lat), wiec albo nie kręcą liczników bo jakby 3 letnie auto podkręcili do 50k to przecież nie byłoby podejrzane, albo kręcą je według jakiejś wyrafinowanej logiki :].

Przy okazji, czy jest jakiś limit, którego lepiej nie przekraczać przy cofaniu liczników bo łatwo się poznać ? Chodzi o to czy liczniki zazwyczaj są kręcone np. między 50-100k czy to zależy od handlarza i jeden zjeżdża o 50k, a drugi o 500k ? Bo przeszukując posty w dziale korekta przebiegu zauważyłem ze większość jest cofana np. z 220 na 180 co dla mnie jest w sumie bez różnicy i dziwie się, że ktoś to cofa.
pixem
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Wrocław

07 Maj 2011, 10:21

Czy jest możliwe? Jest - tylko pytanie dlaczego? :D
Ostatnio edytowany przez Cron, 11 Maj 2011, 19:17, edytowano w sumie 1 raz
Cron
Nowicjusz
 
Posty: 28
Miejscowość: Kraków

07 Maj 2011, 10:43

Za granica, jest problem z dieslem tego typu, ze do OC dochodzi spory dodatek za diesla, podatek ekologiczny czy jak to tam sobie nazwali i sie nie oplaca po prostu kupowac diesla jak ktos nim rocznei nie bedzie robil z 30k km, bo lepiej wyjdzie na benzynie(ktora jest tansza w zakupie i eksploatacji na dodatek).

Zwykle to jak autko ma ponad 300k km, to ma wytarta kierownice czy pedala/dzwignie zmieny biegow. Najlatwiej poznac po zuzyciu wnetrza pojazdu, ale to nie jest regula, bo czasami samochod z niskim przebiegiem sa mocno zniszczone. Moze tez byc samochod juz 2 razy cofniety, co z tego ze handlarz powiedzmy cofa z reguly o 50k km, gdy wczesniej tez mogl ktos cofnac o 50k km i mamy lacznei wtedy juz 100k km.
Ostatnio edytowany przez Czimi, 07 Maj 2011, 10:48, edytowano w sumie 1 raz
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

07 Maj 2011, 10:47

pixem napisał(a): ale chodzi o to czy samochód SPROWADZONY NA HANDEL może tyle mieć ?

Wszystko jest mozliwe...U mnie jak przyjezdzaja"handlarze"na OBT to zadne autko nie ma wiecej jak 150-180 tys......Nie ma znaczenia czy to 7 lub 12 letnie...
Ale tez sa normalni ludzie gdzie 10 letni sam.ma np.przebieg 35tys lub nawet rodzynek 9 letni z przebiegiem 13 tys.....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

07 Maj 2011, 15:17

Liczniki cofa się patrząc na allegro jaka jest średnia żeby się nie wyróżniał. Poza tym w naszym narodzie jest psychologiczna bariera 200tys km i lepiej dla sprzedającego by było nawet 199ryś wtedy szybciej pójdzie :lol: co kraj to obyczaj.
adammtv
Aktywny
 
Posty: 286
Miejscowość: Złoty Stok
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Techniczne sekrety Toyoty GR Yaris
    Toyota GR Yaris wymyka się motoryzacyjnym schematom. Z zewnątrz przypomina miejskiego hatchbacka. W środku przemyca zaawansowany napęd 4x4, mocny silnik, lekką konstrukcję z włókna węglowego i aluminium, gruntownie ...