Problem polega na tym, że silnik malucha chodzi nierówno, dostrzegłem problemy przy odpoalaniu, "lepsze i gorsze dni", brak elastyczności pedału gazu oraz potrafi się "zachłysnąć" przy gwałtownym wciskaniu gazu i zgasnąć z towarzyszeniem telepania silnika. Ostatnio chciałem wyczyścić filtr powietrza i okazało się, że jest tam olej silnikowy. Oczywiście wyczyściłem to, ale to pewnie oznacza coś więcej. Moje pytanie brzmi. Czy to oznacza, że gaźnik jest zanieczyszczony? Czy raczej to oznacza, że któraś z uszczelek jest nieszczelna i przepuszcza olej silnikowy? Bo z tego co wiem, gaźnik nie podlega pod układ smarowania. Wiedzę mam niewielką bo opieram się doświadczeniami, poradami kolegów oraz kultową lekturą "Fiat 126p - Reguluję i naprawiam"
![Very Happy :D]()
więc proszę o wyrozumiałość . Jakie są proste sposoby, żeby to sprawdzić ewentualnie zniwelować powyższe problemy? Słyszałem o tym, że trzeba gaźnik wyczyścić.