15-20k dajace jakakolwiek frajde z jazdy?

04 Lip 2019, 18:14

Witam, mam 27 lat, prawko od 8 szukam czegos sensownego w roczniku 2k+ czego prowadzenie bedzie mi sprawiac przyjemnosc. Preferuje silniki benzynowe, ekonomia na ta chwile nie ma tak wielkiego znaczenia. Zastanawialem sie nad 'zamulaczem' Lexusem IS200 155KM z pozniejszym zamiarem wstawienia turbiny(tak, mam swiadomosc kosztow, ale zawsze to tyl naped bez niemieckiego znaczka), ciekawa opcja rowniez wydaje sie byc Saab 9-3 Aero ,ale moze ma ktos z Was jakies ciekawe pomysly? Zalezy mi rowniez zeby nie byl zbyt duzy.
Pompalsky
Nowicjusz
 
Posty: 9

04 Lip 2019, 18:32

Wg mnie z Lexusem IS200 głupi pomysł bo za 20k masz Renault Megane Sport II który nie potrzebuje turbin bo juz je posiada a frajda też niezła.

A może Mazda MX5 II?

To ma być frajda czy powolne R6/V6?

Już zamiast IS200 wolałbym E46 coupe 323i 170
Kafarr
Początkujący
 
Posty: 85
Prawo jazdy: 17 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Focus mk2
Paliwo: Benzyna

04 Lip 2019, 21:15

Moze nie tyle frajda, co przyjemnosc z jazdy. A na przyjemnosc sklada sie przyjmijmy auto w miare "szybkie" czy tez ladnie brzmiace(Kiedys na pewno bedzie V8!). A z reguly to idzie w parze :p

Miata z kolei jest troche za mala, a auto na co dzien. Z kolei renault wizualnie........... Kreci mnie tyl naped (mialem okazje jezdzic takim rowniez), ale nie jest konieczny zdecydowanie.
Pompalsky
Nowicjusz
 
Posty: 9

04 Lip 2019, 21:19

Jaka frajde bedziesz mial w is200 czy saabie? chyba ze chcesz sie pochwalic tylko rwd o mocy 150km, chcesz frajdy to szukaj sobie zadbanego 1.8T, buda do wyboru
Bumpalump
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 19 01 1990
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: A4 B7
Silnik: 1.8T 163km
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2007

04 Lip 2019, 21:31

Jak Lexus IS to raczej 300 nie 200, jeśli ma być jakaś frajda ale nie w tej kasie
A może C-klasa coupe C230 kompressor?

Dla mnie E46 czy C-klasa w coupe najlepszy wybór.

Lexus Is200 ma przeciętne osiągi na dzisiejsze czasy jak na taki silnik moim zdaniem,
Kafarr
Początkujący
 
Posty: 85
Prawo jazdy: 17 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Focus mk2
Paliwo: Benzyna

04 Lip 2019, 21:37

Jeszcze zalezy co dla autora jest frajda bo to zasadnicze pytanie
Bumpalump
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 19 01 1990
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: A4 B7
Silnik: 1.8T 163km
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Hybrydowa Toyota Yaris na polskim rynku
    Hybrydowa wersja miejskiej Toyoty Yaris w szybkim tempie zdobyła sobie uznanie polskich kierowców. Od debiutu w czerwcu br., polscy klienci zamówili już 292 sztuki Yarisa Hybrid. Plan sprzedaży Toyota Motor ...

05 Lip 2019, 08:16

"Moze nie tyle frajda, co przyjemnosc z jazdy. A na przyjemnosc sklada sie przyjmijmy auto w miare "szybkie" czy tez ladnie brzmiace(Kiedys na pewno bedzie V8!). A z reguly to idzie w parze :p"

Generalnie Zaczalem patrzec nawet na signumy/vectry 3.2 V6 211KM. Nawet ladnie to brzmi, a i jakos sie zbiera(7.5s/100), a NAWET RX-8(o moj Boziu, co za zyleta!), ale z dostaniem w taj cenie z dobra kompresja moze byc problem, a srednio wrzucac jeszcze 5tke w silnik.

P.s Swap wankla w RX-8 powinien byc karany.
Pompalsky
Nowicjusz
 
Posty: 9

05 Lip 2019, 08:23

Pisalem, ze docelowo do IS'a wsadzilbym turbine/kompresor. Ja ogolnie nie jestem wielkim fanem niemieckiej motoryzacji, ale juz tym bardziej tej spod znaku VAG. Tymi raczej gardze szczerze mowiac xd
Pompalsky
Nowicjusz
 
Posty: 9

05 Lip 2019, 09:30

Pompalsky napisał(a):Pisalem, ze docelowo do IS'a wsadzilbym turbine/kompresor.

Po co masz wkładać kompresor do is jak możesz kupić z kompresorem? Co do turbo w 1g bez sensu.
Mazda rx silnikowy kibel i twoje założenie że coś tam zrobisz za 5k jest :no:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Lip 2019, 09:49

Pewnie bardziej ku 10k za silnik? :D

Czytalem troche na temat wsadzania turbiny do IS200. Nie jest to tak skomplikowane, a wlozenie td04hl-16T z Volvo czesci 3k+, sprzeglo, skrzynia, hamulce wszystko spokojnie daje rade(is300 z 2jz ma np hamulce te same), wiec stosunkowo bezpiecznie przy 0.5b 250KM, a to juz zmienia go z zamulacza, do calkiem przyjemnego auta.

Jesli sie myle, to prosze sprowadzic mnie na ziemie i zarzucic jakis ciekawy model :wink:
Pompalsky
Nowicjusz
 
Posty: 9

05 Lip 2019, 10:02

Pompalsky napisał(a):Jesli sie myle, to prosze sprowadzic mnie na ziemie

Tak mylisz się...kwotowo o jakieś 10k + wpadki+ kilka tematów związanych z ogólną moto ścieżką 1g+t.
Powtórze szukaj seryjnego tte kompresora.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Lip 2019, 18:09

No wiec jakies propozycje procz Lexusow i VAG i zelazka?xd
Pompalsky
Nowicjusz
 
Posty: 9

06 Lip 2019, 00:17

Volvo s60 awd? 2.5t przyjemnie jedzie.
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

08 Lip 2019, 01:03

Od siebie polece także 406 Coupe 3.0 V6 207KM :)
Exodiss
Początkujący
 
Posty: 228
Auto: Peugeot 406 Coupe
Silnik: 3.0 V6 207KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001