Witam, mam 27 lat, prawko od 8 szukam czegos sensownego w roczniku 2k+ czego prowadzenie bedzie mi sprawiac przyjemnosc. Preferuje silniki benzynowe, ekonomia na ta chwile nie ma tak wielkiego znaczenia. Zastanawialem sie nad 'zamulaczem' Lexusem IS200 155KM z pozniejszym zamiarem wstawienia turbiny(tak, mam swiadomosc kosztow, ale zawsze to tyl naped bez niemieckiego znaczka), ciekawa opcja rowniez wydaje sie byc Saab 9-3 Aero ,ale moze ma ktos z Was jakies ciekawe pomysly? Zalezy mi rowniez zeby nie byl zbyt duzy.
Moze nie tyle frajda, co przyjemnosc z jazdy. A na przyjemnosc sklada sie przyjmijmy auto w miare "szybkie" czy tez ladnie brzmiace(Kiedys na pewno bedzie V8!). A z reguly to idzie w parze :p
Miata z kolei jest troche za mala, a auto na co dzien. Z kolei renault wizualnie........... Kreci mnie tyl naped (mialem okazje jezdzic takim rowniez), ale nie jest konieczny zdecydowanie.
Jaka frajde bedziesz mial w is200 czy saabie? chyba ze chcesz sie pochwalic tylko rwd o mocy 150km, chcesz frajdy to szukaj sobie zadbanego 1.8T, buda do wyboru
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
Hybrydowa Toyota Yaris na polskim rynku Hybrydowa wersja miejskiej Toyoty Yaris w szybkim tempie zdobyła sobie uznanie polskich kierowców. Od debiutu w czerwcu br., polscy klienci zamówili już 292 sztuki Yarisa Hybrid. Plan sprzedaży Toyota Motor ...
"Moze nie tyle frajda, co przyjemnosc z jazdy. A na przyjemnosc sklada sie przyjmijmy auto w miare "szybkie" czy tez ladnie brzmiace(Kiedys na pewno bedzie V8!). A z reguly to idzie w parze :p"
Generalnie Zaczalem patrzec nawet na signumy/vectry 3.2 V6 211KM. Nawet ladnie to brzmi, a i jakos sie zbiera(7.5s/100), a NAWET RX-8(o moj Boziu, co za zyleta!), ale z dostaniem w taj cenie z dobra kompresja moze byc problem, a srednio wrzucac jeszcze 5tke w silnik.
Pisalem, ze docelowo do IS'a wsadzilbym turbine/kompresor. Ja ogolnie nie jestem wielkim fanem niemieckiej motoryzacji, ale juz tym bardziej tej spod znaku VAG. Tymi raczej gardze szczerze mowiac xd
Pompalsky napisał(a):Pisalem, ze docelowo do IS'a wsadzilbym turbine/kompresor.
Po co masz wkładać kompresor do is jak możesz kupić z kompresorem? Co do turbo w 1g bez sensu. Mazda rx silnikowy kibel i twoje założenie że coś tam zrobisz za 5k jest
Czytalem troche na temat wsadzania turbiny do IS200. Nie jest to tak skomplikowane, a wlozenie td04hl-16T z Volvo czesci 3k+, sprzeglo, skrzynia, hamulce wszystko spokojnie daje rade(is300 z 2jz ma np hamulce te same), wiec stosunkowo bezpiecznie przy 0.5b 250KM, a to juz zmienia go z zamulacza, do calkiem przyjemnego auta.
Jesli sie myle, to prosze sprowadzic mnie na ziemie i zarzucic jakis ciekawy model
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.