Temat założony 7 listopad 2018 R i jeszcze samochód nie kupiony, więc pewnie szybko jeszcze nie kupisz
![Śmiech :lol:]()
i marek i modeli jeszcze troche przewertujesz w temacie,
A co do Volvo którego przyatakowałeś, to silnik bajka, miałem osobiście 2 takie egz. i to już naprawdę się odpycha,
Koszty eksploatacji ? Wysokie
Przebieg? jeżeli oryginalny to :
1. nie jest wysoki...taki silnik robi X3 X4 ot raptem 25 000km/rocznie
bardziej ważniejszym elementem w tym przypadku jest jaki tam byl serwis a nie cyferki na cyferblacie
![Śmiech :lol:]()
Nimothan napisał(a):Auto musi się cechować niskimi kosztami eksploatacji:
1)naprawy tanie,
2)spalanie ekonomiczne,
3)silnik nadający się do LPG(i niesie to ze sobą oszczędności),
4)auto które cechuje się raczej niską zawodnością.
5)możliwością ogarnięcia bagażnika na dach lub na hak rowery/narty.
Widząc czego szukasz, wg. mnie ten samochód nie jest dla Ciebie.
Raczej 220KM, 2.5T z napędem, tanie nie będzie w naprawach, serwisie.
Także raczej sam chyba nie wiesz czego szukasz.
Co się może zepsuć? wszystko się może zepsuć, czasami i nowe się psuje a ty pytasz o używkę z przebiegiem 250 000km
Odnośnie przebiegu i żywotności silników polecam sobie obejrzeć Micha
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
W miarę wszystko wyjaśnił, szczególnie dla Januszy przebiegów.
![Śmiech :lol:]()
Chociaż są jeszcze ludzie tego typu jak ostatnio telefon o Volvo V50 z 2.0 HDI
-ile on ma Panie przebiegu?
-220 000km, przebieg ORI, auto z DK więc potwierdzony,
-ileeeee?? eee to nie Panie to już silnik do remontu
2.0 HDI PSA , gdzie przy 220 to on ledwo dotarty
![Śmiech :lol:]()