Podstawowe kryteria zestawienia: - segment B - silnik benzynowy o mocy około 160KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2002 roku
Wytypowane modele do zestawienia: - Peugeot 206 2,0 RC - 177KM - Renault Clio II 2,0 Sport - 172KM - Seat Ibiza II 1,8 T Cupra - 156KM - Toyota Yaris I 1,5 VVT-i TS - 150KM
Zestawienie(kliknij aby powiększyć):
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Komentarz do zestawienia: Należy zwrócić uwagę na koszt rozrządu (SKF) w Renault i Seacie oraz zintegrowanej cewki zapłonowej (NGK) w Peugeocie. Jedynym samochodem z zestawienia wyposażonym w koło dwumasowe (Sachs) jest Seat. W Toyocie zastosowano łańcuch rozrządu.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
edit: Dodanie ankiety
Ostatnio edytowany przez dzida 11 Kwi 2017, 17:45, edytowano w sumie 2 razy
Aktualnie na aledrogo clio II 21 sztuk, a yarisów I 16 w całej Polsce. Fajne autka, ale żeby znaleźć zadbany egzemplarz... Wielkie dzięki i szacun za kolejne udane oraz ciekawe porównanie
Dzida pomyliłeś silniki jarek1 ts miał 105km wersja o której piszesz była dostępna tylko w CH i miała turbo. Oczywiście jak byś chciał podłubać to pewnie gdzieś w Azji też byś spotkał 1,5t. 1,5 ts Były też kompresory miały 140km ale w przypadku yarisa1 to już nawet nie biały kruk tylko jego ogon .
p.s.
W Ch były kompresory bemaniw lexusach is, yarisac2 (215km) auris 240km nawet avensis był z kompresorkiem.
Serio clio wychodzi tak tanio w utrzymaniu? Pewnie ciężko znaleźć zadbaną sztukę ale warto zainteresować się tym autem jak szuka się małego, szybkiego auta.
szybki napisał(a):Dzida pomyliłeś silniki jarek1 ts miał 105km wersja o której piszesz była dostępna tylko w CH i miała turbo.
no właśnie w PL nie ma żadnej sztuki dostępnej i jakoś z pośpiechu przeoczyłem, że ma turbo. Dziwne jest to, że części i wersja jest bez problemu dostępne w katalogach IC i iparts. Dopiszę turbosprężarkę jak jak w Cuprze
dawbia24 napisał(a):Serio clio wychodzi tak tanio w utrzymaniu?
To nie są koszty utrzymania, a koszty części i kilku usterek. Koszty utrzymania będą windowane przez stan aut, ponieważ auta kupuje się do upalania często. Jeśli chodzi o podzespoły to nie ma skomplikowanej techniki, bo silnik znany z większych modeli, a w zawieszeniu nie ma wielkich różnic.
Dzida a nie myślałeś żeby yarisa ts turbo zastąpić coltem czt... ? Pytam bo yaris turbo jest praktycznie nieuchwytny i kosztuje sporo kasy a czt jest dosyć popularny, ma seryjnie turbo i bardziej pasuje do tego zestawienia... Co Ty na to??
Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
Alfa Romeo Tonale - hybrid? Włoski producent przedstawił to auto na targach w 2019 roku i było ono nawet w Poznaniu na Motor Show. SUV ma bardzo ciekawy design i jak na razie jest to wersja koncepcyjna ale nie widać przeszkód żeby w niedalekiej ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.