Podstawowe kryteria zestawienia: - segment B - silnik benzynowy o mocy około 160KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2002 roku
Wytypowane modele do zestawienia: - Peugeot 206 2,0 RC - 177KM - Renault Clio II 2,0 Sport - 172KM - Seat Ibiza II 1,8 T Cupra - 156KM - Toyota Yaris I 1,5 VVT-i TS - 150KM
Zestawienie(kliknij aby powiększyć):
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Komentarz do zestawienia: Należy zwrócić uwagę na koszt rozrządu (SKF) w Renault i Seacie oraz zintegrowanej cewki zapłonowej (NGK) w Peugeocie. Jedynym samochodem z zestawienia wyposażonym w koło dwumasowe (Sachs) jest Seat. W Toyocie zastosowano łańcuch rozrządu.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
edit: Dodanie ankiety
Ostatnio edytowany przez dzida 11 Kwi 2017, 17:45, edytowano w sumie 2 razy
Aktualnie na aledrogo clio II 21 sztuk, a yarisów I 16 w całej Polsce. Fajne autka, ale żeby znaleźć zadbany egzemplarz... Wielkie dzięki i szacun za kolejne udane oraz ciekawe porównanie
Dzida pomyliłeś silniki jarek1 ts miał 105km wersja o której piszesz była dostępna tylko w CH i miała turbo. Oczywiście jak byś chciał podłubać to pewnie gdzieś w Azji też byś spotkał 1,5t. 1,5 ts Były też kompresory miały 140km ale w przypadku yarisa1 to już nawet nie biały kruk tylko jego ogon .
p.s.
W Ch były kompresory bemaniw lexusach is, yarisac2 (215km) auris 240km nawet avensis był z kompresorkiem.
Serio clio wychodzi tak tanio w utrzymaniu? Pewnie ciężko znaleźć zadbaną sztukę ale warto zainteresować się tym autem jak szuka się małego, szybkiego auta.
szybki napisał(a):Dzida pomyliłeś silniki jarek1 ts miał 105km wersja o której piszesz była dostępna tylko w CH i miała turbo.
no właśnie w PL nie ma żadnej sztuki dostępnej i jakoś z pośpiechu przeoczyłem, że ma turbo. Dziwne jest to, że części i wersja jest bez problemu dostępne w katalogach IC i iparts. Dopiszę turbosprężarkę jak jak w Cuprze
dawbia24 napisał(a):Serio clio wychodzi tak tanio w utrzymaniu?
To nie są koszty utrzymania, a koszty części i kilku usterek. Koszty utrzymania będą windowane przez stan aut, ponieważ auta kupuje się do upalania często. Jeśli chodzi o podzespoły to nie ma skomplikowanej techniki, bo silnik znany z większych modeli, a w zawieszeniu nie ma wielkich różnic.
Dzida a nie myślałeś żeby yarisa ts turbo zastąpić coltem czt... ? Pytam bo yaris turbo jest praktycznie nieuchwytny i kosztuje sporo kasy a czt jest dosyć popularny, ma seryjnie turbo i bardziej pasuje do tego zestawienia... Co Ty na to??
TOP 5 - trendy w projektowaniu współczesnych miast Współczesne miasta podlegają nieustannym zmianom, a projektanci miejskiej infrastruktury muszą za nimi nadążać. Mieszkańcy oczekują tworzenia przyjaznych miejsc sprzyjających zdrowiu i dobremu samopoczuciu, a równie ...
Zbudowany od podstaw samochód zasilany wodorem – Toyota Mirai Pierwszy seryjnie produkowany, zbudowany od podstaw samochód zasilany wodorem – Toyota Mirai – grudzień 2014. Prace nad napędem elektrycznym zasilanym wodorowymi ogniwami paliwowymi Toyota rozpoczęła już ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.