[E] Audi 100 C4 2,6 / BMW 525i e34 / Merc 260E w124 / Volvo 850 2,5

Który model wybierasz?

Audi 100 C4 2,6 - 150KM
0
Brak głosów
BMW 525i e34 - 170KM
10
91%
Mercedes 260E w124 - 160KM
0
Brak głosów
Volvo 850 2,5 - 170KM
1
9%
Razem głosów : 11

26 Lut 2017, 14:30

[E] Audi 100 C4 2,6 / BMW 525i e34 / Merc 260E w124 / Volvo 850 2,5
Podstawowe kryteria zestawienia:
- samochód segmentu E
- silnik benzynowy o mocy około 160KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 1992 roku

Wytypowane modele do zestawienia:
- Audi 100 C4 2,6 - 150KM
- BMW 525i e34 - 170KM
- Mercedes 260E w124 - 160KM
- Volvo 850 2,5 - 170KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwagę na koszt rozrządu (SKF) i łożyska koła (SKF) w Volvo, koła dwumasowego (LUK) w Audi i Mercedesie oraz amortyzatorów (KYB) w BMW i Volvo.

Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.

edit:
Dodanie ankiety
Ostatnio edytowany przez dzida, 11 Kwi 2017, 18:44, edytowano w sumie 1 raz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Lut 2017, 17:45

Polecam merca, fajne auto, bardzo wygodne. Tylko coś ta cena utrzymania podejrzana, jakoś mi nie pasuje, bo kolega jeździł nim za czasów studiów i nie narzekał :roll:
ps
Ciekawostka:
w124 AMG było pierwszym sedanem produkowanym seryjnie, który mógł jechać ponad 300km/h :D
twecho
Początkujący
 
Posty: 64
Auto: M

27 Lut 2017, 21:30

twecho napisał(a):Polecam merca, fajne auto, bardzo wygodne. Tylko coś ta cena utrzymania podejrzana, jakoś mi nie pasuje, bo kolega jeździł nim za czasów studiów i nie narzekał :roll:

W przypadku w124 wszystko zależy od stanu konkretnej sztuki więc jak dobrze trafił to mogło być tanio. Na tą chwilę żeby dobrze trafić trzeba dobrze zapłacić :mrgreen:
twecho napisał(a):w124 AMG było pierwszym sedanem produkowanym seryjnie, który mógł jechać ponad 300km/h :D

Pewnie myślisz o jakieś konkretnej wersji bo amg większość bazowała na seriach moturach :ok:
A tak już poza konkursem to kiedyś auta z dużymi silnikami nie miały ograniczeń wielu ograniczeń więc można się zdziwić na autostradzie :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Lut 2017, 22:13

twecho napisał(a):Ciekawostka:
w124 AMG było pierwszym sedanem produkowanym seryjnie, który mógł jechać ponad 300km/h
dziwne bo producent podaje prędkość max 250km/h :lol:
szybki napisał(a):Pewnie myślisz o jakieś konkretnej wersji bo amg większość bazowała na seriach moturach

W w124 prawdziwe AMG były tylko 2 wersje silnikowe R6 3.4 3.6 a sedan to tylko V8 6.0 :mrgreen:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Lut 2017, 22:26

może chodziło o jakiegoś Brabusa?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Lut 2017, 22:34

dzida napisał(a):może chodziło o jakiegoś Brabusa?
no to już na pewno nie o w 124 :naughty:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Udany silnik 8AR-FTS turbo "200t" - Lexus
    Przez całe dekady Lexus konsekwentnie wyposażał swe samochody w benzynowe silniki wolnossące – od słynącej z wyjątkowej kultury pracy widlastej ósemki w pierwszym flagowym Lexusie LS 400, po pięciolitrowe V8 ...
    Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX
    Opel poszerza i udoskonala swoją ofertę modeli z napędem LPG. Teraz można złożyć zamówienie na pięciodrzwiową Astrę w wersji hatchback, Astrę Sports Tourer i Merivę, wyposażone w nowy, mocny, a zarazem ekonomiczny ...

27 Lut 2017, 23:04

Kao napisał(a):W w124 prawdziwe AMG były tylko 2 wersje silnikowe R6 3.4 3.6 a sedan to tylko V8 6.0 :mrgreen:

To też nie było tak bo były wersje amg ale bez specjalnej motorowni. Czyli miały np: inny zawias, inne społlery/zderzaki itp. ale silnik był seryjny. Wszystko było wpisane w papiery i po ViNie w ASO wyskakiwał amg.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Lut 2017, 02:25

A nie przypadkiem pińcet e? Ten zmajstrowany z Porsche :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

28 Lut 2017, 09:21

mike napisał(a):A nie przypadkiem pińcet e? Ten zmajstrowany z Porsche :ok:

Pincetka to jeszcze inna bajka... :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Lut 2017, 18:27

Faktycznie, kolega kupił auto bardzo zadbane, 10-11tys dał (jakoś tak).
ps
Odnośnie w124 AMG wystarczy poszukać...
http://moto.pl/Klasyczne/1,137197,19395 ... rrari.html
"Na torze Nardo auto z 6-litrowym silnikiem osiągnęło prędkość maksymalną wynoszącą 303 km/h."
http://www.1000sel.com/index.php/amg/me ... 124-hammer
"The V8 powered 300Es by AMG were among the first 4-door saloons to hit the 300 KM/H barrier, which was unheard of the in the 1980s and still is quite staggering these days, 25 years later."

Składano je w zakładzie AMG, miało znaczek AMG, czyli jest AMG. Nie rozumiem tekstów ''to nie jest prawdziwe AMG''. Czyli tamte pomimo tego, że złożono w tym zakładzie, to nie są prawdziwe? No patrzcie, to nawet w oryginalnym zakładzie robili podróbki :lol:
twecho
Początkujący
 
Posty: 64
Auto: M

28 Lut 2017, 21:28

twecho napisał(a):Nie rozumiem tekstów ''to nie jest prawdziwe AMG''. Czyli tamte pomimo tego, że złożono w tym zakładzie, to nie są prawdziwe? No patrzcie, to nawet w oryginalnym zakładzie robili podróbki :lol:

Spokojnie wierzymy w AMG :D tu bardziej chodzi o to że napisałeś to tak jakby za każdym razem amg oznaczało w/w tuny a prawda jest taka ze to jest typowy zabieg marketingowy który miał na celu między innymi taką reakcje jak Twoja czyli dopłacasz za zestaw listewek amg chorą kasę przy zakupie nowego auta no ale z tyłu głowy masz wersje hummer albo 3,4... a to że jest droższa od porsze turbo to szczegół...jest prestiż i tyle :ok:
Lubie takie nowinki ale nie podniecam się nimi ponieważ kosztują fortunę więc nigdy nie nazbieram tyle kasy żeby mieć amg hummer a do tego stwierdzenie że "w124 amg" pierwszy sedan który osiągnął 303km/h jest mocno na wyrost no bo ten "zwykły" sedan ma mało wspólnego z w124... tym bardziej że nie dość że włożyli V8 to dodali strokera i przebudowali napęd/heble/zawias więc... wiesz średni temat w porównaniu do w124 ze zwykłym amg :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe