20k rodzinne kombi lpg

20 Cze 2016, 21:37

Witam, Poszukuję samochodu dla rodziny 2+1 :) zależy mi na samochodzie typu kombi - wózek a czasem rower bez potrzeby zakładania bagażnika.
Roczne przebiegi ok. 18k po mieście, chociaż głównie poza Godz. Szczytu. Dystans do pracy 10km. 2 razy w roku wyjazd po ok 3k
Pieniążki 20k -30k jak jest po co. Tzn chciałbym jak najmniej ale jeżeli warto do czegoś dołożyć to czemu nie.
Na czym mi zależy?
Komfort jazdy i pojemność samochodu.
Niskie koszty utrzymania, chociaż jestem w stanie dołożyć by było komfortowo.
Lpg
Automat
Dynamiczny silnik
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
Kombi
Chciałbym uniknąć skóry, chyba że będą podgrzewane z przodu i pewnie nie znajdę w tej kasie - wentylowane.

Trochę poszperalem i w zasadzie mam kilka typów :
Vectra C kombi 1.8/2.0t lpg wizualnie slabo
Laguna 2/3 2.0/2.0t lpg
Audi a6 c5 2.4 lpg


Najbardziej podoba mi się laga 3 2.0t z panoramicznym dachem ale chyba nie znajdę w takim budżecie.
Może jakieś inne autka podobnych rozmiarów?
Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Funfatfan
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 04 09 1988
Auto: Nie mam

21 Cze 2016, 09:37

Witam ponownie a co sądzicie o Santa fe z silnikiem 2.7 lpg? 2006 r
Funfatfan
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 04 09 1988
Auto: Nie mam

21 Cze 2016, 13:34

Jak chcesz pewne kombi warto poszukać Hondy Accord. To autko nie zawiedzie w dalszym wyjeździe. Automaty trwałe silniki dobre pod lpg, zdecydowanie warty uwagi jest silnik 2.4 i-vtec 190KM R4.
Laguna III 2.0T tez opcja ciekawa, jednak auto bardziej zaawansowane elektronicznie z mniej trwałym automatem. Ogólnie do Renówek trzeba mieć dobrego speca i cierpliwość.
Poza tym wygoda i przestrzeń ok.
Suvy jak Santa Fe to również dobra opcja. Silniki ma Mitsubishi MPI i trwałe automaty 4 biegowe. Dobre 4x4
Do tego auta 2.7 V6 to jedyna słuszna opcja bo auto jest ciężkie.
Np Honda CR-V II jest o 200kg lżejsza :) dzięki temu silniczek 2.0 i-vtec jakoś się ratuje, ale tylko w wersji z manualem.
VAGa jak Audi odpuść nie warto w to się pchać.
Silniki biorą olej i są drogie w obsłudze. Np mój passerati 1.8T wypił 2 litry oleju podczas trasy 3600km do Chorwacji i z powrotem :)
W japońcach tych co miałem nie do pomyślenia takie rzeczy :)
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Cze 2016, 18:43

noisy napisał(a):Laguna III 2.0T tez opcja ciekawa, jednak auto bardziej zaawansowane elektronicznie z mniej trwałym automatem. Ogólnie do Renówek trzeba mieć dobrego speca i cierpliwość.

Akurat automat montowany w L3 jest bardzo trwały. Wsadzana jest tam skrzynia 6-ciobiegowa i przy normalnej obsłudze wytrzymuje baaaardzo duże przeloty. Patrząc po niemieckich ogłoszeniach to sama skrzynia potrafi bez problemu zrobić 400-500tkm.
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe Audi S3 - najlepsze osiągi w swojej klasie
    Trzecia już generacja mocnego kompaktu jakim jest Nowe Audi S3 podniosła wysoko poprzeczkę możliwości przemysłu motoryzacyjnego. Całkowicie nowy silnik 2.0 TFSI Jednostka napędowa 2.0 TFSI otwiera nowy rozdział w historii ...