vandaal91 napisał(a):ale wnętrze wygląda jak z 95 roku, w porównaniu do audi a4 b6 jest porażające
uwierz mi, że w rzeczywistości to Lexus plusuje, a audi odpycha swoją brzydotą co sprawdziłem jak oglądałem A4 B6 1,8T (kto widział łuszczące się przyciski już po 150tys, ten wie)
Ogólnie na zdjęciach wygląda słabo nie to co w Audi i BMW ale niemieckie rozczarowują w realu szczególnie jak ogląda się biedną wersję, których jest pełno u nas. Kolega ma e46 w beżowej skórze i nie jest taki szał jak na zdjęciach się wydawał.
Najważniejsze, że nic nie skrzypi, a to potrafi irytować
przesadzasz
łysy30, bo
łysy30 napisał(a):IS to normalny samochód z ogromem zalet, ale nie jest wolny od usterek - szybko zużywające się sprzęgło, miauczące skrzynie biegów (synchronizatory, łożyska),
kolega szuka automatu, więc nie ma problemu
łysy30 napisał(a): padająca zmieniarka CD, zapiekające się hamulce,
1. niepotrzebna błahostka, którą można łatwo zastąpić cyfrową zmieniarką (patrz link w stopce)
2. koszt zestawów naprawczych na wszystkie zaciski to... 90zł
łysy30 napisał(a):padające cewki, pompa oleju
nie wiem czy to tak pada jak spokojnie robią po 200tys. km
Pompa oleju najpierw cieknie ostrzegająć, więc nie ma tak jak w 2,0TDI, że nagle pada
Jak widać usterki to takie pierdoły, że nie da się znaleźć mniej problemowego auta tej klasy z automatem
Manuale do poprawki ale to się tyczy większości aut japońskich
łysy30 napisał(a):Nie róbmy z tego auta W124
W124 wypada przy tym LSie blado:
[link do gieldaklasykow.pl wygasł]1,5mln km w benzyniaku