a Ty nie rób niepotrzebnego spamu i burdelu w każdym temacie. Zacznij czytać posty, bo widać po częstotliwości dodanych postów, że w żadnym nie czytałeś wymagań autorów tematów
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
Dbaj i nie trać na wartości – kosmetyki samochodowe z najwyższej półki Każdy, kto myśli poważnie o sprzedaży swojego samochodu po kilku latach, dba o niego jak należy. Regularnie serwisuje i dokonuje przeglądów. Ponadto wymienia wszystkie części eksploatacyjne i płyny na czas. Używa dobrej ...
A propos dwumasy, jak się w Vactra C (Signum) 1.9CDTI 150KM ten element sprawuje? Nie ukrywam że się najbardziej do tej propozycji skłaniam. Odpowiada mi design, sportowy charakter, cena. Akceptuje na początek przeróbkę kolektora i wywalenie 1000 na usuniecie tego badziewia - EGR, DPF Wiem że może polecieć CIM - układ sterujący Tylko ta dwumasa nie wiem jak często się sypie i czy jest to duzy w oplu koszt - Części po zniżkach dobrych w hurtowni, robocizna -
noisy napisał(a):Z wywalaniem DPFu to tylko w ostateczności. Kolega mechanik mówił, ze cyrki się działy z elektroniką w niektórych autach po takiej operacji.
Sugerowałem się tym: http://www.kolektorycdti.pl/ i tym http://www.in-car.pl/
tam zdarza się problem z klapami wirowymi i ponoć dobrze jest to wywalić żeby się później w koszty nie pakować Zresztą było o tym we wcześniejszych postach i sporo na stronie vectra-unlimited ja nie wiem bo nie miałem doświadczenia sugeruje się tym co mówią ludzie
A to chyba pisaliśmy o tym wcześniej to trzeba ogarnąć, ale póki dpf nie bedzie mocno problematyczny to lepiej nic z nim nie robic oprócz standardowych opcji. Jak bys chciał keidys chip zakładać zeby podnieść moc to trzeba to uwzględnić z wytrzymałością dwumasu i sprzegła. Tez bywało, ze chip wykańczał te czesci jak juz miały troche nalatane. Lać porzadny olej ja u siebie leje Amisol 5W20. Jakoś w PL się traktuje silniki gęstymi olejami.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.