22.000-28.000 diesel Octavia II - Vectra C - Toyota Avensis

20 Mar 2014, 22:09

Ja nie dramatyzuje, tylko opisuje fakty. Widocznie nie umiesz się pogodzić z tym, że silniki 1.9CDTI wcale nie są tak bezawaryjne jak je zachwalasz :twisted:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 22:12

A co może 2.0 TDI jest okej?
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 22:19

Ja nie twierdzę, że jest najlepszy i wogóle - ma wady i zalety jak każdy inny. Problem w tym, że nie odróżniasz oznaczeń silników 2.0TDI i ich problemów i wszystkie klasyfikujesz do jednego koszyka.

Irytujące jest również opisywanie zawyżonych kosztów oraz uznawanie, że po za kupie wszystko będzie do wymiany. Wystarczy poszukać zadbanego egzemplarza i żaden z tych opisanych problemów nie musi wystąpić. Osobiście jak zmieniam samochód to szukam go min. 0,5 roku, czasami do roku czasu. Nie napalam się i nie kieruję się jedynie ceną, a stanem auta. Do tej pory miałem same diesle i w żadnym nie wymieniałem wtrysków, dwumasy, turbiny itp.
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 22:41

Bo wszystkie 2.0 TDI to jedno wielkie g.... Ceny które podałem nie są zawyzone wiec jak się nie znasz to z łaski swojej sie nie odzywaj bo głupota tu nie jest tolerowana. Nawet przy zadbanym egzemplarzu w ciągu roku wsadzisz w niego 10k.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 23:14

Taa... A do Vectry 1.9CDTI nie dołożysz przez ten rok nic :lol:

Przecież w Vectrze też pada:
- dwumasa 4000zł
- turbo 2000zł
- dpf - 3000zł
- egr 1000zł
- szpilki od kolektora - 1000zł
- maglownica (rozczelnienie) - 1500zł

i tak samo mogę opisać Ci takie kosmiczne ceny :mrgreen: :ok:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 23:29

kon146 napisał(a):Ceny które podałem nie są zawyzone wiec jak się nie znasz to z łaski swojej sie nie odzywaj bo głupota tu nie jest tolerowana.


Ja też nie toleruję głupoty dlatego udowodnię Ci rzeczywiste cen:

1. Głowica - NOWA! - 2090zł
[link do oferty na Allegro wygasł]

2. Dwumasa + kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko ) 1720zł
[link do oferty na Allegro wygasł]

3. Pompowtrysk NOWY: 550zł x 4= 2200zł - NOWE, nie regenerowane.
[link do oferty na Allegro wygasł]

W sumie daje 6010zł, a nie 19tys.zł ja ty to wyliczyłeś :twisted:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 23:33

Ja podałem realne ceny a nie te najtańsze z allegro a za swoją głupotę zaraz bana dostaniesz.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 23:34

co 1.9 CDTI kolego elpolacco: nie czytasz chyba całego tematu ani linków które udostępniasz strone wcześniej

Przecież w Vectrze też pada:
- dwumasa 900-1100zł plus wymiana jak ktoś kumaty to sam zrobi
- turbo ?? w linkach które podałeś sam strone wcześniej: regeneracja 700-1000 (http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... ?p=1905980)

dpf, egr, klapy wirowe za 1000 po zakupie wywalam, zaślepiam, software'owo też żeby nie waliło błędami w komputerze i do sprzedaży mam spokój z tym. mówiłem o tym chyba w temacie ze 3x szkoda że nie wszyscy czytają od początku :no:

- szpilki od kolektora - też w linku który podałeś wcześniej ceny szpilek http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... /?p=902309
- maglownica (rozczelnienie) - ??? tego nie wiem nie chce mi sie szukac
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI

20 Mar 2014, 23:35

leasing nie słuchaj go szkoda nerwów
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Mar 2014, 23:39

bo z fanami VAGów nie ma dyskusji, bo uważają ten przereklamowany chłam jako bożyszcze ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Mar 2014, 23:45

słuchaj wkurza mnie jak ktoś pisze - daje linki których nawet nie przejrzał, a później wali ceny z kosmosu, może to ceny za nówki w ASO z usługą, ale kto po gwarancji jeździ do ASO, nie słyszałem by w używanym aucie ktoś kupował nówke turbinę, albo idzie się w regeneracje albo w używke z anglika, - turbina chyba nie jest prawostronna jak kierownica :mrgreen:
Tak samo z tym EGR, DPF, pisałem kilka razy co zrobię po zakupie, to tak jak ktoś kupuje benzynę, zakłada gaz na początku a nie przed sprzedażą bo przez czas użytkowania ma się zwrócić, i tak samo ja mam zamiar kupić zainwestować na początku by cieszyć się tym że akurat rzeczy które mogą z większym prawdopodobieństwem polecieć da się wcześniej wyeliminować jako źródło problemu
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI

20 Mar 2014, 23:49

ale ceny trzeba też rozpatrywać pod kątem trwałości podzespołu, bo na przykład w przypadku japońskich aut często tak jest, że części są o wiele droższe ale też i wytrzymalsze więc suma sumarum wychodzi taniej
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Mar 2014, 23:51

zaraz zostanę posądzony za kryptoreklamę ale specjalnie dla kolegi elpolacco dam adres jeszcze raz może przejrzy kolektorycdti.pl zakładka oferta i tam trzy linki do firm które to robią choć takich magików jest w Polsce już więcej
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI

20 Mar 2014, 23:52

leasing napisał(a):co 1.9 CDTI kolego elpolacco: nie czytasz chyba całego tematu ani linków które udostępniasz strone wcześniej

Przecież w Vectrze też pada:
- dwumasa 900-1100zł plus wymiana jak ktoś kumaty to sam zrobi
- turbo ?? w linkach które podałeś sam strone wcześniej: regeneracja 700-1000 (http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... ?p=1905980)

dpf, egr, klapy wirowe za 1000 po zakupie wywalam, zaślepiam, software'owo też żeby nie waliło błędami w komputerze i do sprzedaży mam spokój z tym. mówiłem o tym chyba w temacie ze 3x szkoda że nie wszyscy czytają od początku

- szpilki od kolektora - też w linku który podałeś wcześniej ceny szpilek http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... /?p=902309
- maglownica (rozczelnienie) - ??? tego nie wiem nie chce mi sie szukac


leasing, tu masz odpowiedz:

elpolacco napisał(a):i tak samo mogę opisać Ci takie kosmiczne ceny


Przecież ja nie pisałem normalnych cen jakie są na rynku tylko tak samo kosmiczne jak dla silnika 2.0TDI podał kondi146.


kon146 napisał(a):a podałem realne ceny a nie te najtańsze z allegro a za swoją głupotę zaraz bana dostaniesz.


Są to normalne ceny, a nie najtańsze. Skoro są one dla Ciebie nie normalne to czekam na Twoje z linkami :ok: Wiem, że nie potrafisz się przyznać do błędu, ale straszenie kogoś banem za to, że ma inne poglądy i zdanie jest żałosne :roll:
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2014, 23:53

Oryginalne koło dwumasowe 990 zł

Producent - GM Opel
[link do oferty na Allegro wygasł]
leasing
Początkujący
 
Posty: 57
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI