22.000-28.000 diesel Octavia II - Vectra C - Toyota Avensis

10 Mar 2014, 00:10

Witam,
Jak w temacie, szukam auta z rocznik od 2006 ponieważ będzie to leasing, który zresztą sam sobie zrobię, choć mógłby być młodszy np 2008.
w grę wchodzi tylko oszczędny silnik diesla.
Pod uwagę biorę:
1. Opel Vectra C 1.9 CDTI 150 KM lub 120 KM sedan / hatchback - śliczny wygląd
2. Toyota Avensis 2.0 D4D lub 2.2 D4D ale nie znam się na dieslach toyota - kombi - rozsądne autko
3. Skoda octavia II 1.9 TDI (tu możliwy rocznik młodszy w tej cenie bo nawet 2010 znajdzie)

Proszę o poradę - potrzebuję info tym jak z awaryjnością tych aut bo nie uśmiecha mi się co raz coś robić a sporo nieciekawych opinii w necie spotkałem o Vectra C, no i patrzę też by to był elastyczny silnik, dający przyjemność z jazdy i wyprzedzania ale jednocześnie oszczędny
aha, gdzieś też natknąłem się na pkt.4
4. Skoda Octavia II 1.6 CTDI DPF, ponoć b. oszczędny ale muł
leasing
Początkujący

Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: AUDI

10 Mar 2014, 00:18

Avensis z dieslem od razu skreśl. Vectra C okej. Octavia przereklamowana. A Ford Focus, Kia Ceed, Hyu i30 oraz Fiat Bravo/Croma
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

10 Mar 2014, 00:23

wiesz - poczytałem troche o Vectra na innym forum vectry
http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=14975
no i troche sie zjeżył mi włos co ludzie piszą, ale wiekszość wpisów z roczników starszych
za Octavią przemawia jednostka która jest sprawdzona od lat 1.9
a dlaczego toyota nie? ponoć z reklam leader niezawodności
innych nie biore pod uwage Ford Focus, Kia Ceed, Hyu i30 oraz Fiat Bravo/Croma odpada, nie podobają mi się po prostu zresztą o fordach i fiatach to już legendy...
leasing
Początkujący

10 Mar 2014, 00:31