Witam, z powodu wyczuwalnych stuków oraz luzów na listwie zębatej w maglownicy zdecydowałem się wymienić ją na regenerowaną. Po założeniu borykałem się z pierwszym problem, który wkońcu udało mi się rozwiązać. Mianowicie bezpośrednio po wymianie gdy tylko silnik się nagrzał zawór w pompie wspomagania odcinał ciśnienie, i co lepsze działo się tak na trzech pompach. Dopiero wymiana na czwartą załatwiła sprawę. Teraz gdy już wspomagania nie odcina mam inny problem dotyczący tarcia/ocierania gdzieś w okolicy maglownicy. Oczywiście wsadzałem dwie maglownice co prawda z tej samem regeneracji i ten sam efekt w tym samym momencie kręcenia kierownicą. Dodam, że problem występuje tylko przy kręceniu w lewo dokładniej przy kontrze. Gdy koła skręcone są w prawą stronę problem występuje ale jest ledwo wyczuwalny. Dodaję filmik, na którym słychać ten dźwięk. Wibracje wychodzą z okolic maglownicy, czuć je bardzo na lewym kole, drążkach oraz stabilizatorze.
Moje autko : BMW E61 3.0d 197ps Automat z 2009r.
Dodaję filmik:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]