REKLAMA
Co za stek bzdur, po pierwsze pompowtryskiwaczy VW nie stosuje już od paru lat bo nie spełniają norm ekologicznych a po drugie pompowtryskiwacz ma jeszcze większe ciśnienie wtrysku paliwa niż common raile pierwszych generacji a co za tym idzie jest jeszcze bardziej wrażliwy na jakość paliwa.
WTF z tymi 150 000 km? to już kompletne zaskoczenie i w ogóle nie wiem jakie to ma umocowanie w rzeczywistości, obstawiam, że równie "mocne" jak reszta informacji z tego postu.
Do autora, tutaj masz uogólnione wartości przebiegów dla popularnych silników:
http://motoryzacja.interia.pl/wydarzeni ... 12433,5906
W 206 masz 2.0 HDI które ma żywotność ~400 000 km, choć zdarzały się znacznie większe bo Peugeoty i Citroeny są bardzo popularne jako taksówki na południu Europy, zresztą sam niejednoktortnie miałem do czynienia z HDI z przebiegami wahającymi się między 350-400 000 km bo handlarz jest w rodzinie i po takim zazwyczaj wymieniają taksówki , najczęściej do regeneracji jest wtrysk lub dwa za około 1000 zł, wiadomo dwumas w międzyczasie już był wymieniany, turbina też ale tak mniej więcej wygląda ten remont a auto jeździ dalej z właścicielem święcie przekonanym, że ma poniżej 200 000 km albo 220 000 km.