3 drzwiowy hatchback do 10 000 zl

14 Wrz 2013, 18:37

Co za stek bzdur, po pierwsze pompowtryskiwaczy VW nie stosuje już od paru lat bo nie spełniają norm ekologicznych a po drugie pompowtryskiwacz ma jeszcze większe ciśnienie wtrysku paliwa niż common raile pierwszych generacji a co za tym idzie jest jeszcze bardziej wrażliwy na jakość paliwa.
WTF z tymi 150 000 km? to już kompletne zaskoczenie i w ogóle nie wiem jakie to ma umocowanie w rzeczywistości, obstawiam, że równie "mocne" jak reszta informacji z tego postu.
Do autora, tutaj masz uogólnione wartości przebiegów dla popularnych silników:
http://motoryzacja.interia.pl/wydarzeni ... 12433,5906
W 206 masz 2.0 HDI które ma żywotność ~400 000 km, choć zdarzały się znacznie większe bo Peugeoty i Citroeny są bardzo popularne jako taksówki na południu Europy, zresztą sam niejednoktortnie miałem do czynienia z HDI z przebiegami wahającymi się między 350-400 000 km bo handlarz jest w rodzinie i po takim zazwyczaj wymieniają taksówki , najczęściej do regeneracji jest wtrysk lub dwa za około 1000 zł, wiadomo dwumas w międzyczasie już był wymieniany, turbina też ale tak mniej więcej wygląda ten remont a auto jeździ dalej z właścicielem święcie przekonanym, że ma poniżej 200 000 km albo 220 000 km.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

14 Wrz 2013, 18:47

Wiadomosci zaczerpniete z forum 206 :(
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Wrz 2013, 18:49

Na forach najczęściej siedzą Ci którzy szukają pomocy bo im się samochód psuje a nie stać ich na naprawy, a ci którym się samochód psuje najczęsciej kupują je okazyjnie sprowadzone od handlarzy.
Na bank żaden współczesny diesel nie wymaga remontu przed 300 000 km, nawet małolitrażowy, chyba, że ma wadę konstrukcyjną jak np. 1.5 DCI.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

14 Wrz 2013, 19:13

barol nie przeszkadza Ci udzielanie takich porad bez najmniejszej wiedzy w temacie, ja wiem, że wszyscy mówią, że TDI są wspaniałe a reszta to guano ale to niekoniecznie musi być prawda.
Podziwiam samokrytykę "Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się" tylko po co się wypowiadać?
Polecam tak jak wspomniano Corollę e11, kompakt ostateczny, później było już tylko gorzej.
JDM
Początkujący
 
Posty: 93
Prawo jazdy: 27 06 1990
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Lexus
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Wrz 2013, 22:45

Poczytałem trochę o tych 206-tkach, słaby punkt w tych autach to m.in tylna belka i jeśli już bym się zdecydował na HDI to tylko 1.4 ze względu na niskie spalanie ON, a skoro mowa o paliwie to jak to jest z tym tankowaniem HDI i przy okazji CDTI, DTI, do tych silników można wlać zwykłą ON? Podobno w HDI są jakieś końcówki rozpylaczy które łatwo załatwić tankując nieodpowiednie paliwo.
Nastawiłem się na kupno 206 1.4 HDI, ewentualnie 1.4 - 1.6 benzynę. Zmienił się budżet przeznaczony na auto i w związku z tym, czy znajdę w ogóle zadbaną 206-tkę 1.4 HDI do 7tys zł?
Green23
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Miejscowość: Kalisz
Auto: Civic

24 Wrz 2013, 07:16

Patrząc na allegro to ceny 1.4HDI zaczynają sie od 7-8tysięcy więc może być kłopot.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

24 Wrz 2013, 11:19

A coś innego w dislu lub benzynie (max 1.4 - 1.6) podobnej wielkości co 206-tka, mało awaryjnego, po 2000 roku?
Green23
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Miejscowość: Kalisz
Auto: Civic

24 Wrz 2013, 20:54

Vw Polo III,Fiat Brava,Punto II?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Wrz 2013, 15:45

chyba bravo, nie brava, ale fiata nie chcę już. Vw też, bo to zbyt popularna marka.
Green23
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Miejscowość: Kalisz
Auto: Civic

25 Wrz 2013, 16:18

Może Ford Fiesta? Dwie w jednym komisie.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

25 Wrz 2013, 20:49

No tak sorry pisałem z telefonu. Może coś takiego Cie zainteresuje [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] troche słaby silnik no ale coś za coś.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012