Co do gwarancji w Hyundaiu te 5 lat jest na WSZYSTKO tak jak powiedziałem, bo inaczej nie brałbym w ciemno więc siłą rzeczy musiałem się wgłębić w jej warunki. Gwarancja 7 lat w Kii ma wykluczenia dlatego też nie jest ona najlepsząna rynku ale większość wrzuca obie marki do jednego worka pod tym względem a tu jest zasadnicza różnica.
Żaden producent nie przebija Hyundaia w warunkach gwarancji - posłuchaj tego co w tym się orientuje i przejżał mnóstwo ofert w ostatnim czasie
![Wink ;)]()
Oglądałem Połowke ale też Golfa i Golfa Plusa - najprzestronniejszego z tej trójki, bezpośredniego konkurenta ix20. Golf ma o wiele mniej miejsca nie mówiąc o Polo więc nie ma co się sprzeczać co do wielkości wnętrza. Golf Plus jest na poziomie ix20 ale kosztuje o 15k więcej. Dla Twoich rodziców nieocenioną zaletą byłoby to, że do samochodu wchodzisz a nie wsiadasz a długie trasy nie męczą bo siedzisz w wygodnej pozycji (jak na krześle) a nie leżysz.
W kwesti wyposażenia:
Za 45k dostajesz Polo z podstawowym silnikiem
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]lub ix20 też z podstawowym silnikiem ale w 2giej wersji wyposażenia (Classic +), w której brakuje chyba tylko ESP ale ma sterowanie z kierownicy radiem i jest o wiele większy za tą samą cenę (tu porównałem roczniki 2011)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]Za 60k dostaniesz Hyundaia ix20 1,6/125KM w wersji Style (bogatsza jest tylko Premium) z 2011r - tam masz już, skórę, czujniki deszczu i parkowania, alusy 16", ESP z funkcją HAC (wspomagania wjazdu pod górę), wszystko to co wymieniłeś i troche więcej...
tu masz specyfikację:
http://www.hyundai.pl/systemUploadFiles ... e_ix20.pdf bagażnik 440l z podwójną podłogą i przesuwaną tylną kanapą...
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]lub 1,6/125KM Comfort z 2012r a jeśli pali zbyt dużo to zawsze można kupić mniejszy 1,4/90KM
Musisz się przejechać z rodzicami do salonu Hyundaia i obejżeć, bo nie ma co się upierać przy jednym modelu i ograniczać sobie wybór. A co do kwestii bezawaryności nie masz naprawde co się martwić bo silnik jest prosty, tańszy w naprawach, a nie jakieś wysilone TSI z turbiną z niepewną przyszłościa.