4x4 do 10 tys

31 Gru 2012, 12:26

Witam wszystkich :) Zaczynam rozglądać się za terenówką tak do max 10 tys. Musi ona wjechać (wepchnąć) z przyczepą ok 700 kg do lasu i wyjechać z niego (z tą przyczepą) o własnych siłach jak i na podmokłe łąki polany i zapuszczone działki. To ma być samochód którego nie szkoda a "naprawić można na kolanie", ale i nie wstyd dziewczynę do środka zaprosić :naughty: Musi mieć dość wysoki prześwit, wyciągarka też się przyda. Zdecydowanie diesel ewentualnie b+g i i tak ze 3 osoby +kierowca muszą się zmieścić
mechanior
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 22 09 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: wołomin
Silnik: 1.5 GLE
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 1995

31 Gru 2012, 12:51

Mały,zwinny,dobry do terenu.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

31 Gru 2012, 14:35

Jeep Cherokee, jak nic.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

01 Sty 2013, 11:37

To zależy do czego jeszcze będziesz potrzebować ten samochód, jaki rodzaj zawieszenia preferujesz itp. Wolisz nadwozie SWB czy LWB przyczepka 700kg nie nie jest raczej duży obciążenie. Jeśli chciałbyś coś mniejszego to raczej Vitara, Feroza z racji trochę lepszej wygody niż Samurai, z większych to klasycznie czyli Patrol serii 160/260, Pajero, Trooper, Cherokee, Rocky. Każde z tych aut ma wady i zalety, każde ma swoje mocne strony ale miewa też humory, ciężko tak stwierdzić co będzie Tobie pasować. Generalnie terenówki z lat 80/90 nie są arcy skomplikowane i trudne w naprawach.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

02 Sty 2013, 11:53

jak ma być przyczepa to auto z ramą, jak ma ciągać do diesel im większy tym lepszy zwłaszcza jak masz górki, może być benzyna ale też nie mała (samuraj, vitara,feroza odpada w przedbiegach) jeśli to ma być do lasu to zwrotne (czyli krótkie)
najlepiej by było LJ70 ale 10 to za mało na sensowną TLC zostaje trooper i 160 ale to stare auta i znaleźć dobre trudno, czeka cie dużo szukania :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Sty 2013, 19:52

No w sumie 700kg na przyczepie to trochę dużo na mikro japońce, a może Pajero? Będzie raczej trochę świeższe niż Patrol lub Trooper.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Bezpiecznie za kierownicą po dłuższej przerwie
    Czasem okoliczności życiowe sprawiają, że mimo posiadanego prawa jazdy żegnamy się na jakiś czas z możliwością prowadzenia samochodu. Niezależnie od tego, jak długo nie siedzieliśmy za kierownicą – kilka miesięcy czy ...