Za 37 000zł nie kupisz zadbanego E60. Jeśli chodzi Ci o 2.5d CR to w zasadzie to samo 3.0d czyli bezawaryjna, dobra jednostka napędowa.
Co mogę Ci powiedzieć o moim E60 ? Auto mam od lutego tego roku, przejechane ma ponad 250 000km.
To zrobiłem:
-Nowe amortyzatory Sachs tył: 798zł
-Końcówka drążka LEMFORDER (obie strony):368zł
-Filtr paliwa,powietrza,oleju, kabinowy: 468zł
-Oryginalne Tarcze Hamulcowe tył: 778zł
-Oryginalne Tarcze Hamulcowe przód; 998zł
-Klocki przód BOSCH - 230zł
-Klocki tył BOSCH- 200zł
-XENON (obie storny) - 480zł
-BMW Quality LongLife-04 5W30 - 306zł
-Wymiana oleju w skrzyni biegów, dyferencjale +filtr = 1000zł
Więc jak widzisz sama eksploatacja. Nie dotknąłem się małym palcem do turbiny, wtrysków, pompy wtryskowej itd. Co ciekawsze elementy te nie wskazują na to, że zaraz się posypią. Sam sobie oceń czy to dużo, czy mało. Ja na samochodzie nie oszczędzam, dzięki czemu daje mi on sporo radości z jazdy i nigdy mnie nie zawodzi.
Spalanie ? Zależy od stylu jazdy. Ze względu na moją specyfikę pracy, każdego dnia tym samochodem jeździ moja żona. Po Warszawie auto to pali przy jej jeździe jakieś 10l/100km, jak dla mnie wynik
![OK :ok:]()
. Na trasie schodzi do 7l/100km. Jak ja jeżdżę to w mieście przeważnie jakieś 12-13l/100km. Na trasie 9-10l.