5 - 10 tysięcy w dolnośląskiem + parę informacji

10 Maj 2014, 12:52

Witam,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o wybór samochodu. Mam 20 lat, więc nie jestem gibozjadem, któremu się już marzy szaleć po drogach jak d...l. Wręcz przeciwnie - ja preferuję bezpieczniejszą jazdę.

Próbowałem przepatrzeć fora, słownik i terminów motoryzacyjnych czy coś w ten deseń, ale to kończy się myślami zakończonymi: "JESTEM ZIELONY". Teraz rozumiem, jak czują się inni ludzie jak słuchają informatyków :D

Mieszkam w terenie dość górzystym, mianowicie w Jeleniej Górze. Autko miałoby służyć przede wszystkim jeździe po mieście + czasem wyskok na sąsiednie miasto, trochę pod góry - ale nie na zasadzie górski potwór.

Jako, że zaraz idę do pracy, ale na razie nie mam zbyt dużych środków, prosiłbym was o dobranie samochodu, który jest waszym zdaniem rozsądnym wyjściem. I bardzo prosiłbym o wyjaśnienie terminów związanych z motoryzacją, bo naprawdę jestem zielony. Jeśli jest jakaś praca, w której jest to wyjaśnione, to bardzo chętnie zapoznam się.

Środki to myślę, że 5 - 10 tysięcy. Z tym, że te pięć to myślę, że rodzice pomogą. Im wyżej tym ciężej, co nie znaczy, że nie chcę ofert za 9 czy 10 tysięcy, bo jeśli to ma rozsądne wytłumaczenie, to jestem za.

Nie znam się naprawdę na markach, za miesiąc skończę kurs prawa jazdy i będę szedł do pracy. Wolałbym wtedy mieć po prostu czym jeździć. Nie mam ani ja, ani moi rodzice, ani moja dziewczyna żadnych oporów pod tytułem: "my do takiego gówna nie wsiądziemy, bo sramy wyżej niż dupy mamy". Nie jesteśmy z takich ludzi.

Pozdrawiam.
szymad
Obserwowany

Auto: Nie mam

10 Maj 2014, 16:05

Sprecyzuj troche wymagania,czy to ma byc małe czy duże auto,jaki rodzaj paliwa itd.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI