80 B4 vs Primera P11 do 4500zł

21 Wrz 2014, 17:13

Każdy swoje zawsze będzie chwalił.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Wrz 2014, 14:31

Było już wiele razy o tym na forum,o gustach i guścikach nie dyskutujemy :)
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

22 Wrz 2014, 15:51

dareczekk napisał(a):Myślałem też o Corolli E11


To dobrze że myślałeś bo wybór za 4-5k 80ki b4 a e11ki jest posunięciem bardziej kolekcjonerskim niż użytkowym. Tym bardziej że corollkę spokojnie znajdzie za 5k w stanie o którym 99% b4rek może pomarzyć.
A pod względem technologii i ekonomii nawet nie ma co porównywać ...

Przykład:

http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 643#szczeg
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Wrz 2014, 20:51

Mnie zastanawia ta Corolla,od jakiegoś miesiąca jest w paru tematach na forum,cena spadła i dalej nie ma chętnych?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Wrz 2014, 22:36

Barol napisał(a):Mnie zastanawia ta Corolla,od jakiegoś miesiąca jest w paru tematach na forum,cena spadła i dalej nie ma chętnych?


Nie ma chętnych z kilku powodów...

Może stan jest kiepski a może coś innego jej dolega ale obstawiam że lepiej kupić wypucowanego złoma z plakowanymi oponami niż auto z uszkodzonym błotnikiem... zresztą chyba sam wiesz jak to jest z tymi odcieniami kolorów na zdjęciach... :D

A następna sprawa to działanie zgodnie z przyjętymi mitami czyli mówienie o autach w których nigdy się nie siedziało... a prawda jest taka że porównując taką e11kę do lanosów/asterek1/polówek potwierdzamy że żyjemy w błogiej nie świadomości... :)

Dla mnie jest o tyle lepiej że dużo jeżdżę więc łatwiej mi wyszukać coś czego nikt nie chce a jest fajne... :twisted:
Tak naprawdę bardzo mocno się zastanawiam nad tą konkretnie sztuką bo mam napalonego klienta na paseo jedno co mnie powstrzymuje to że u mnie w rodzinie jest sprzedawany aven z uszkodzoną klapa i też nie może znaleźć kupca więc pewnie ja się nim zadowolę :ok: a jest jeszcze za mniejsze pieniądze :naughty:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11132
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Felgi samochodowe - rozstaw i ilość śrub
    Przedstawiamy dwa parametry montażowe felg samochodowych (średnicę śrub i ich ilość) zarówno stalowych jak i aluminiowych. Są one na tyle ważne, że oba te parametry muszą być dokładnie takie same jak zalecił producent ...