8k, coś względnie trwałego

07 Wrz 2018, 10:19

Dobra, trzeba ogarnąć ten temat bo się robi burdel

1. Szukam auta do 8k, kwota na samo auto
2. Ma być kompakt/segment d. Samochód będzie jeździł poza miastem, 50% na autostradzie więc puszki typu Lupo stanowczo odpadają. Drugim kierowcą będzie moja dziewczyna, ktora prawo jazdy ma od niedawna więc auta wymiarów w210/a6/7er odpadają.
3. Wolę kupić pb+LPG ale takich aut prawie nie ma.
4. Zdaję sobie sprawę z kosztów napraw diesla cr ale nie kupię auta z silnikiem na pompie (jeżdżę służbowym CR i kultura pracy i tak pozostawia wiele do życzenia).
5. Nigdzie nie napisałem, że auto a być spektakularnie bezawaryjne - zresztą nie wiem jak można o tym mówić po 15 latach i 5 właścicielach.
6. Wolę coś ciekawszego i droższego w utrzymaniu niż nudnego golfa, mam dopiero 24 lata, na oszczędzanie każdej złotówki przyjdzie czas.
7. Chciałbym żeby auto mi się podobało i wyglądało w miarę świeżo.
8. Gdybym szukał woła roboczego miałbym inne wymagania.
9. Nie chcę vag'a bo za dużo tego jeździ, jest do oporu nudne, na rynku jest masa szrotu po januszach + nie mam zamiaru przepłacać za auto.

Jeśli nikt nie ma niczego do dodania na temat to można zamknąć.
SzpiceRR
Nowicjusz
 
Posty: 15

07 Wrz 2018, 10:24

mateusz9986 napisał(a):Te audi to najprawdopodobniej wersja ze Stanów Zjednoczonych


Nie jest ze Stanów,jest stylizowany na USA..

mateusz9986 napisał(a):Po za tym dać blisko 10 tys za b5 z przebiegiem 350 tys km., to tak średni logicznie wygląda


To ile ma kosztować B5 z koncówki produkcji? 5k? I ile ma mieć przejechane? 150tysięcy? :roll:

mateusz9986 napisał(a):Lampy przód jakieś tuningowe, trafi na upierdliwego diagnostę może nie przepuścić


A co za problem je zmienić? :roll:

Jeszcze tak co do przebiegu,rok temu w listopadzie auto miało 283tysiące więc zrobiło ponad 60tysięcy w niecały rok ale fakt coś na pewno się psuło.. :ok:
Stare ogłoszenie [link do Sprzedajemy wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Wrz 2018, 10:32

Również potwierdzam że Avensiska w tym budżecie jest godna polecenia.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Wrz 2018, 10:40

SzpiceRR a może Citroen C5? Nadwozie ocynkowane więc nie rdzewieje do tego dobre wyciszenie kabiny i wygodne fotele.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - możliwość oględzin w Krakowie więc nie musiałbyś jechać.
[link do oferty na Olx wygasł] - tylko trochę sporo wyświetleń..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Wrz 2018, 10:48

C5 to całkiem przyzwoite auto, tylko trzeba zwrócić uwagę czy zawieszenie hydropneumatyczne jest sprawne i nie ma wycieków LDS.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Wrz 2018, 12:55

Ossy napisał(a):Nie ma aż tak dużych problemów z rdzą jak inne japończyki
o papapapa, tutaj mamy farmazon, Avensis też nie grzeszy lepszą jakością od innych japończyków.

A chyba was bóg opuścił polecając C5, no chyba że kogoś bardzo nie lubicie :naughty:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

07 Wrz 2018, 13:01

C5 jest fajnym samochodem ale tu może być budżet za mały, znacznie lepszy jest polift ale tutaj minimum 13 tysięcy.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Wrz 2018, 13:11

mateusz9986 napisał(a):C5 jest fajnym samochodem
co jest fajnego w C5 poza zawieszeniem które jest fakt maga wygodne ale niestety nie trwałe i drogie. A może opowiesz awariach tego modelu? bo ja mogę ułożyć długą listę.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

07 Wrz 2018, 13:14

Kao napisał(a):A chyba was bóg opuścił polecając C5, no chyba że kogoś bardzo nie lubicie


Popieram, dalej reklamujmy szrot na forum.
Mówić że C5 jest fajnym autem to tak jakby powiedzieć, że ferrari jest brzydkie.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

07 Wrz 2018, 13:19

A chociażby to jest w nim fajnego że mamy auto za 8-9 tysięcy, auto segmentu D, dużo lepiej wyposażone od głównego konkurenta czyli świętego Passata B5 z dużo trwalszym zawieszeniem niż Passek - tak trwalszym. Pamiętajmy o tym że auto na hydropneumatyce również ma tradycyjne wahacze, tyle że nie tak skomplikowane jak Passat. Hydropneumatyka jeżeli jest dobrze serwisowana tzn. nie jeździ się na minimum LDS wytrzymuje spokojnie 250-300 tys km. Wymienia się najczęściej tzw. sfery które zastępują amortyzatory, kosztują podobnie jak dobry amotyzator i często mają dłuższą żywotność. Do tego te auta jeżeli są bez przygód blacharskich nie rdzewieją. Możemy podnieść sobie prześwit i wjechać na wyższy krawężnik. Problemy występują jeśli auto jest złożone z dwóch, wtedy wariuje i elektronika i hydro ale to dlatego że tego jest więcej niż u konkurencji. Oprócz silników Hpi, praktycznie wszystkie w C5 można polecić.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Wrz 2018, 13:22

mateusz9986 napisał(a):Problemy występują jeśli auto jest złożone z dwóch, wtedy wariuje i elektronika


Gdy jest złożone z jednego również.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

07 Wrz 2018, 13:26

Nie koniecznie, wystarczy poczytać forum C5, nie jest aż tak źle. Ważne żeby mieć kumatego mechanika który w przypadku jakiejś awarii hydropneumatyki ogarnie ją. Ale jako tako wiem że wytrzymuje bez awarii nawet i 300 tys km. Ale uważam że w budżecie do 8 tys cieżko będzie znaleźć coś zadbanego.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Wrz 2018, 13:29

Heh nawet od francuzów (którzy są zakochani w swoich autach) nie słyszałem takich pochwał, piszesz brednie chłopcze, obserwuję Cię i widzę że jesteś ukierunkowany na francuską technologię i kierujesz się swoimi poglądami motoryzacyjnymi. Radzę Ci ustosunkować się do tej wypowiedzi i czasami się zastanowić przed napisaniem głupot bo możesz wprowadzić kogoś w duży błąd a później będzie to zasługą całego forum. Jeżeli nie jesteś czegoś pewny lub się nie znasz to poprostu nie pisz lub wcześniej zasięgnij konkretnych informacji ze sprawdzonych źródeł.\
aaa i Auto Świat napewno nim nie jest.

Temat C5 został wyczerpany według mnie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

07 Wrz 2018, 13:35

Gdybym bazował na Auto Świat to raczej bym był za VAG-ami ;). Nie jestem fanem tylko i wyłącznie aut z Francji. Piszą ponieważ większość na tym forum nie widzi nic oprócz VAG-ów no i może Lexusa. Życie jest za krótkie żeby jeździć tylko stale jednym i tym samym. Uwierz że miałem i mam do czynienie z różnymi markami i po pierwsze tak : najważniejszy jest stan auta i tego się trzymam zawsze, obojętnie czy to francuska myśl technologiczna, japońska czy niemiecka. Druga sprawa jest taka że nie każdy francuz to padlina i nie każdy niemiecki jest wspaniały. Pisałem już gdzieś pod jakimś postem że mam 4 francuzy w rodzinie w chwili obecnej i wszystkie jeżdżą bez problemów. Znam również ludzi którzy mają VAG i mają z nimi problemy, niby wszystko ok, ale jak się pogada to bierze olej, to było już to wymienione, tamto itd. Miałem auto japońskie, technicznie było super, ale korozja. Miałem auta włoskie, wiele na nie nie narzekałem, jeździłem Fordami i oprócz blachy byłem zadowolony. Także kolego pozwól każdemu mieć swoje zdanie. Prywatnie z VAG miałem jedną Skodę i chyba ze wszystkich moich samochód było z nią najwięcej problemów. Znajomy ma Octavię I 1.9 tdi która jest synonimem bezawaryjności a psuje się co tydzień.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Wrz 2018, 13:46

Widzę że kolega legler sprzedaję swoją C5 i jeżeli to co wpisał w ogłoszeniu jest prawdą, to wychodzi że jednak ja mam rację ;).
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007