A gdzie kupić?

04 Lis 2008, 22:45

Witam wszystkich. Nie wiem czy dobrze trafiłam, bo w temacie fora internetwe jestem laikiem, ale mam małe pytanko, więc proszę o życzliwość. Chcę kupić samochód i przeglądając strony internetowe poświęcone temu tematowi trafiłam na OTOMOTO , gdzie znalazłam firmę ATAXBC z Olkusza handlującą samochodami i te ich autka są dużoooo tańsze od pozostałych. Mam pytanie, czy ktoś wie coś o tej firmie? Czy są solidni? Czy te ich autka jeżdżą czy się rozpadają. Czy warto sie tam przewieść, bo mnie dosyć daleko. Pozdrawiam. Czekam na czyjąś odpowiedź . Będę bardzo wdzięczna. :P
Gogi112
Nowicjusz

Miejscowość: Besko

05 Lis 2008, 10:18

Nie znam tej firmy, ale jesli handlarz sprzedaje autka duzo taniej od pozostałych to nie warto nawet jechac i oglądać tych samochodów.
zbychu57
Aktywny

Miejscowość: Białystok

05 Lis 2008, 20:48

Witam tez mam podobny problem w zwiazku z ta firma a mianowicie nie moge sie skontaktowac przez e maila i kom gdyby ktos posiadal jakies info to prosze o odpowiedz
mattix16
Nowicjusz

05 Lis 2008, 23:14

No to dołączam się do grona zdezorientowanych nie doszłych klientów. Też pisałem oraz dzwoniłem. Zadnej odpowiedzi. A przejażdżka w ciemno mnie nie bawi.Szkoda,że nie ma adresu....
panhead
Nowicjusz

06 Lis 2008, 20:38

Moim zdaniem jest to firma ktora sprowadza auta z zagranicy a cena jest tylko za samochod bez przywozu czyli auta znajduja sie np w niemczech dlatego ceny sa tak niskie . Ogladajac oferty mozna zobaczyc ze zdjecia sa robione w calkiem roznych miejscach na jednym z nich w tle widac napis autohaus . Byc moze sie myle to sa tylko moje domysly
mattix16
Nowicjusz

09 Lis 2008, 11:52

ja mieszkam 30 km od olkusza i nie długo tam jade :) tez wydaje mi sie dziwne to ze zdjęcia sa z różnych miejsc :) jak pojade to wam powiem wszystko co i jak
matheo1990
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?