A3 1.9 TDI za mało mocy

21 Wrz 2018, 14:44

Teraz jest motywacja żeby odbydlić resztę. Później wrzucę jeszcze zdjęcie pewnych wtyczek które nie wiem do czego są a w drugiej a3 ich nie ma.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Wrz 2018, 17:34

Proponuje jeszcze wyczyscic kolektor ssacy.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8616
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

21 Wrz 2018, 19:07

A jeszcze może ktoś podpowie jaką može być przyczyna tego że po jakimś czasie auto chodzi na 3 gary, zgasze, odpale i jest ok na jakiś czas
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Wrz 2018, 19:34

Podejrzewam slaby styk konektorka cewki pompowtryskiwacza,zdjac wtyczke I troszeczke podgiac.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8616
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

21 Wrz 2018, 19:54

Wiązka pompek rzeczywiście do sprawdzenia . Ty masz kod silnika ASZ. To że nie ma błędów nie znaczy że jest dobrze . Podejrzyj parametry bierzące w blokach pomiarowych. Co i jak znajdziesz na necie.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4967
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Wrz 2018, 18:15

A więc dziś rozebrałem Dykiel zobaczyć jak wygląda wiązka i na moje oko spoko, poczysciłem wszystkie kostki i popodginałem trochę wsuwki i przeczysciłem okrągłe szybkozłącze, nie miałem możliwości przetestować niestety ale jak to zrobię to dam znać czy cos sie zmieniło a teraz powiedzcie mi do czego są te 3 wtyczki

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kawa w samochodzie - pić czy nie?
    Wielu kierowców stosuje kawę jako środek przeciwdziałający uczuciu zmęczenia wielogodzinną podróżą. Mimo to spożywanie jej w czasie jazdy stanowi potencjalne zagrożenie, ponieważ gorący napój może spowodować ...
    Patrz na drogę podczas jazdy
    Polskie prawo zabrania kierowcom korzystania z telefonów komórkowych w czasie jazdy, jeśli urządzenie jest trzymane w ręce. Wiele osób ignoruje jednak ten przepis. Obecnie już nie tylko dzwonią i piszą ...

22 Wrz 2018, 18:30

To są fajki świec żarowych, które idą do podgrzewacza płynu chłodniczego.
velcapone
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 323
Zdjęcia: 104
Auto: Subaru Legacy
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna

24 Wrz 2018, 11:59

velcapone napisał(a):To są fajki świec żarowych, które idą do podgrzewacza płynu chłodniczego.
przejrzałem w googlach i masz racje to jest to z tym że u mnie nie ma gdzie ich podłączyć, wychodzi na to że ktoś zmienił króciec na inny.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Paź 2018, 15:28

No i problem z odłączaniem się wtrysku też został rozwiązany, po przczyszczeniu i popodginaniu złącz i wtyczek od kilkuset km pracuje ok i nic się nie dzieje, Najważniejsze zostało już rozwiązane, zostały tylko pierdoły i kosmetyka i auto wraca do żywych. :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Paź 2018, 02:04

Jeszcze wyczysc sobie kolektor ssacy,niestety trzeba go zdemontowac.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8616
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

13 Paź 2018, 08:50

może jak będzie mi się bardzo nudziło to to zrobię :wink: szczerze mówiąć to widziałem że nie jest tam za czysto ale narazie nie mam na to weny.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Paź 2018, 09:02

Wiem, troche roboty jest ale warto,zyska na mocy, spalanie spadnie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8616
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

13 Paź 2018, 09:09

Kiedyś to nastąpi napewno ale jak narazie są inne priorytety.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Paź 2018, 09:15

Najlepszy jest preparat do czyszczenia EGR w sprayu a nie ten do czyszczenia kolektorow.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8616
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

13 Paź 2018, 09:24

Masz jakiś konkretny do zaproponowania?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4