A4 vs A6 vs Superb - 2008 wzwyż. Do 50tyś.

15 Lis 2015, 10:27

Ale tak właściwie o co autorze tematu pytasz??? :D
Wszystko negujesz, chcesz komfort, młody rocznik i łałowanie sąsiadów więc kup ałdi i nie pytaj o koszty :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11063
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Lis 2015, 11:20

Jak ma być białe auto, to może takie:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

15 Lis 2015, 11:33

Auror napisał(a):Co do wadliwych silników TSI, czy rzeczywiście po kwietniu 2010 roku sytuacja się poprawiła?
http://namasce.pl/silnik-18-tfsitsi-pro ... ploatacja/

bez zmian dalej, żrą olej. Dopiero w 2013-14 zastosowali grubsze pierścienie na tłokach. Jednak wytrzymałość silnika i tak pozostawia wiele do zyczenia (np. lejące się wtryskiwacze)

Jak chcesz rocznik to nie kupuj aut drogich (Audi, Mercedes, BMW, Lexus itd.) :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

15 Lis 2015, 15:33

Jak ma być białe auto, to może takie: mercedes-benz- ...


Bardzo baaardzo kuszący... Troche przekracza założoną kwotę ale moze warto dołożyć. Na pewno koszty utrzymania nie beda nalezaly do "niskich".

bez zmian dalej, żrą olej. Dopiero w 2013-14 zastosowali grubsze pierścienie na tłokach. Jednak wytrzymałość silnika i tak pozostawia wiele do zyczenia (np. lejące się wtryskiwacze)

Jak chcesz rocznik to nie kupuj aut drogich (Audi, Mercedes, BMW, Lexus itd.)


Rzeczywiscie opinie o tych silnikach nie zachęcają do kupna. Zaczalem sie rozgladac za innymi opcjami,a nie chce tez "wtopic" bo to jednak troche grosza jest.
Auror
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Rzeszów

15 Lis 2015, 15:47

Auror napisał(a):Troche przekracza założoną kwotę ale moze warto dołożyć. Na pewno koszty utrzymania nie beda nalezaly do "niskich".


Ale raczej nie będą wyższe niż w BMW czy Audi. To jest jeszcze wersja z wtryskiem wielopunktowym i kompresorem. Przed kupnem warto sprawdzić łańcuch rozrządu, jego ewentualna wymiana nie jest droga (w ASO zamyka się w 1000zł: części + robocizna) i jest spokój na 100 tysięcy kilometrów. Serwis autoryzowany drogi, ale są nieautoryzowane, mogę polecić jeden np. w Warszawie. ;)
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze
    Stan płynu hamulcowego nie jest badany w czasie obowiązkowych przeglądów przez Stacje Kontroli Pojazdów, ale doświadczenia mechaników jasno pokazują, że po polskich drogach porusza się wiele aut, w których ...