REKLAMA
Witam wszystkich serdecznie ,
Po pierwsze chciałbym zaznaczyć, że przeglądam to forum dość mocno od jakiegoś czasu. Prawko od 2 lat, i mimo, że za doświadczonego się nie uważam, trochę już przejechałem a zakładam ten temat dlatego, że w kwestii modeli które mnie interesują nie znalazłem dość aktualnych tematów.
Kasa: ok 8 tys (jestem w stanie dozbierać do tych 10 ale wtedy to raczej całość jaką mam przygotowaną na zakup ).
Jestem studentem z dość "symbolicznymi" dochodami ;D
Najbardziej interesują mnie sedany/kombi. Z rzeczy które są dla mnie priorytetem to przede wszystkim względna niezawodność auta, spalanie jak "najrozsądniejsze " (co tydzień trasa ok 150 km, reszta miasto do ok 20-30 km po mieście ) ze względu na dojazdy na studia, dlatego rozważam diesla pokroju 1.9 tdi, (wiem, to taka "trasa" ;D) ponadto żeby auto było stosunkowo wygodne w jeździe i fotele, od mojej starej jetty miewam mocne bóle w kręgosłupie choćby od 50 km jazdy :3...
Oczywiście wszystko w granicach rozsądku, nie oczekuje cudów za 8-10 tysi.
Z aut jakie mnie interesują:
-A4B5 - być może jest pospolity ale bardzo podoba mi się ten model, ostatnio gdzieś na forum Audi przewinęło mi sie takie stanowisko że do 10 tys nawet z quattro da się wyhaczyć.. no własnie, wiem że mówie o spalaniu i niskich kosztach napraw a tu o quattro (jeśli totalnie nie ten budżet, proszę o poprawkę ale gdzieś wyczytałem że w porównaniu ze zwykłym napędem spalanie jest ok. 1-2 litry większe a wiadomo, ostatnio przewinęły mi się wersje 1.9 tdi z ww. a marzy mi się to "Q"
-Mitsubishi Galant - bardzo mi sie podoba ten model zastanawiam się czy tylko mojej studenckiej kieszeni to nie pogrzebie (w sensie skrzynia, regeneracja itd :3)
-Honda accord VI - też słyszałem że wygodne autko, nwm jak ze spalaniem
-skoda octavia - chyba najmniej porywający samochód, ale czy warte rozważenia, czy aż tak niezawodne?
-oczywiście "król i władca polskiej wsi" Passat b5 też jest u mnie brany pod uwagę :3