A6 C5 2.8 FWD problem z wydechem przelotowym, buczenie.

19 Sty 2020, 16:29

Witam, od poprzedniego poniedziałku w aucie jest zamontowany "wydech" przelotowy. Wiem tyle, że zaczyna się on od środkowego tłumika (na jego temat nie wiem nic, nie wiem czy środkowy jest przelotowy, czy też nie, muszę dopytać). Następnie idzie rura (rozmiaru nie znam) i kończy się tłumikiem "sportowym" z dwiema końcówkami okrągłymi 80mm.

Bez końcowego w granicy obrotów 2-3tys nie dało się w aucie wysiedzieć, tak strasznie huczało, buczało. Z końcowym jest trochę lepiej natomiast nie wiem czy gdzieś się nie popuścił któryś tłumik ew wydech, ponieważ podczas jazdy po dziurach gdzieś się coś obija. A zacząłem to słyszeć dopiero po montażu końcowego.

Buczenie występuje nadal, jest za dużo bassu, przynajmniej w środku, a brakuje pomruku z V6. Czy istnieje jakieś sensowne rozwiązanie aby zniwelować ten problem? Czytałem różne tematy, ale nie znalazłem odpowiedzi, domyślam się, że na przelocie będzie głośniej, o to chodzi, ale nie chce buczenia.

Liczę na was koledzy z forum :)
MixTape
Obserwowany
 
Posty: 2

19 Sty 2020, 18:06

Tak się właśnie kończą takie przeróbki bez pomyślunku, żeby coś podpowiedzieć musiałbyś dać foto całej linii
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16668
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Sty 2020, 18:16

Ja wiem, że wydech do wolnossącego się powinno wyliczyć, jednakże gościu mnie zapewniał, że nie będzie buczenia, szkoda mi reklamować i się użerać z nim, bo mam podejrzenia, że będzie jeszcze gorzej, postaram się cyknąć foty dzisiaj na ziemi lub jutro na kanale. I tak będę musiał wjechać zobaczyć co się obija, bo nie mam zamiaru by odpadło, ale moim zdaniem rezonans jest na tyle duży, że po prostu coś się poluzowało, np obejma końcowego i zaczął latać :)
Także jak będę miał jakieś zdjęcia to się odezwę :)
MixTape
Obserwowany
 
Posty: 2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zabici bez zaiętych pasów
    Aż 50% ofiar śmiertelnych na autostradach w Austrii, a ponad 60% w Belgii nie miało zapiętych pasów w momencie wypadku. Pasy bezpieczeństwa są efektywnym elementem dającym kierowcy i pasażerom bezpieczeństwo podczas ...