A6 C6 vs A4 B8?

03 Kwi 2020, 10:02

Cześć!
Jestem nowy na forum - to mój pierwszy post, więc jeśli dodałem post w złym dziale lub nieregulaminowo, to z góry przepraszam.
Poszukuję auta do 40k. W grę wchodzą tylko i wyłącznie sedany w manualu i dieslu.
Co będzie lepsze, a4 b8(przedlift) czy a6 c6(polift)? W A4 rozważam 2.0 tdi 143KM i 2.0 tdi 170KM, zaś w A6 C6 tylko 2.0 tdi 170KM.
Silniki te, z tego co czytałem, cieszą się dość dobrą opinią.
Bardzo podoba mi się wygląd A6, lecz obawiam się, że może być za duże dla mnie(jestem studentem, jeżdżę z reguły sam).
Będzie to moje pierwsze auto(niemniej nie pierwsze doświadczenie za kółkiem).
Co o tym sądzicie?
Ewentualnie jakieś inne auta w tej cenie?
z góry dzięki za odpowiedzi.
utracjusz
Nowicjusz

03 Kwi 2020, 10:14

Jeśli zdajesz sobie sprawę z kosztów utrzymania to możesz wziąć zarówno jeden jak i drugi choć osobiście nie mam pojęcia po co do samotnej, studenckiej jazdy :mrgreen:

Ja to bym olał takie auta i dopóki nie masz ględzącej starej i płaczących dzieciaków poszukał sobie czegoś ciekawszego. Na pospolite audi w klekocie zawsze będzie czas
Jakieś randomowe linki
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

03 Kwi 2020, 10:45

Masz sporo racji, ale zapomniałem dopisać, że auto będzie głównie użytkowane na trasach po ok. 200km, więc raczej benzyna odpada - taki Lexus weźmie około 10 litrów, na 100km a Audi 6 litrów na 100km.
Dlaczego pospolite audi w dieslu?
Jestem pewny, że szybko się znudzę autem, a sprzedać taką alfę jest co najmniej ciężko. :)
PS. miałem okazję przejechać się takim Lexusem i jest to świetne auto, tylko ten plastik w środku..
utracjusz
Nowicjusz

03 Kwi 2020, 11:05

utracjusz napisał(a):Dlaczego pospolite audi w dieslu?