REKLAMA
Mam problem z Honda Accord 2.4 z automatem.
Auto szarpie przy niskich obrotach podczas zmiany biegow i przed zmiana.
Jak to wyglada: jade z predkoscia obrotowa 1200 i dodaje bardzo, bardzo bardzo delikatnie gazu. Wtedy auto szarpie, jakby chcialo zmienic bieg, a nie umialo. Obrotomierz wtedy tez wariuje, podnosi jest delikatnie (do np 1400) i opada troche mniej (do np 1300), znowu sie podnosi delikatnie (do 1500) i opada (do 1400). Summa summarum obroty sie zwiekszaja, szarpie autem, szarpie wskazowka obrotomierza, az w koncu bieg sie zmienia i auto jedzie (nie sugerujcie sie wartosciami obrotow, podalem je w przyblizeniu zeby przedstawic skakania wskazowki obrotomierza).
To sie nie dzieje jak troszke dynamicznie naciskam gaz. Problem jest tylko jak bardzo, bardzo delikatnie dodaje gazu.
Zauwazam to przy jezdzie z gorki, jak i pod. Pod gorke szybciej idzie to zauwazyc.
Problem tez mi czesto wystepuje jak wjezdzam w rondo, pozwalam mu sie toczyc samemu, i przy wyjezdzie z ronda delikatnie, bardzo delikatnie dodaje gazu.
Dodam ze olej byl wymieniany 1000 km temu. Na oryginalny ATF Hondy z ASO.
Dodam, ze jak jezdze na manualnym trybie zmiany biegow to tego jeszcze nei obserwuje.
Bylem w ASO na szczytaniu bledow: zero bledow.
Biegi prawidlowo zmieniaja sie na wysokich obrotach, z obciazeniem 5 osob na pokladzie.
Na lekkiej gorce, jak ustawie bieg D, auto nie zjezdza.
Czy ktos w Was mial podobny przypadek?
Wiem, ze to moze byc wszystko, ale moze ktos mial identyczny problem i wie co to jest.
W ASO zasugerowali ze moze to byc skrzynia, albo pierdola np: filtr zewnetrzny, ktory mogl zostac nie wymieniony i jest zapchany. Dodam, ze nie wiem czy byl wymieniony.
W tej skrzyni wiem ze jest filtr wewnetrzny, ale jest tez zewnetrzny?
Moze to byc kwestia zapchanego filtra zewnetrznego?
Dzieki za wszelkie informacje.