Też tak myślę i bym zaryzykował ale tylko pod warunkiem, że trafiłbym coś w miare dobrego co trzyma się kupy..
Moim faworytem był Accord VI, ale poczytałem dzisiaj trochę o korozji na forum HAKP i się przeraziłem... nadkola od wewnątrz, spawy karoserii, ogólnie auto lipnie zabezpieczone już w fabryce, rdzewiejące od wewnątrz...
Miałem Mercedesa 190-tkę i C klasę w202, jak zobaczyłem te zdjęcia dzisiaj na forum Accorda to zrobiło mi się trochę słabo
Nie chcę znowu bawić się z rudą.
Wiadomo nie ma też co wym,agać bo te auta swoje nalatane już mają i rocznikowo nie są młode, ale wole się skupić nad czymś co nie ma gołej blachy, a była chociaż trochę ocynkowana już fabrycznie.
Wiem, że napewno Audi ma dość dobrą blachę, a Volvo v 40 też było w pełnym ocynku ?
Na co mógłbym jeszcze zwrócić uwagę ? Peugeot ?
Z ciekawości ile musiałbym wyłożyć na s60 2.4 benzyne albo diesla ?